dinsdag 16 oktober 2012

Binnenkijken...

Binnenkijken...

Wij zijn DOL op woonbladen en dan vooral op `Binnenkijken bij...`
Heerlijk om te lezen over grote verbouwingen,
( natuurlijk zag degene waar het over gaat gelijk dat het geweldig zou worden terwijl het nog een vies, hokkerig, lekkend pand was en iedereen het zeer afraadde  )
Over enorme eettafels
( waar volgens degene waar het over gaat altijd bergen vrienden zitten die altijd bij hun komen eten, waarom eten die vrienden nooit thuis??  )
Over design ontworpen door een bevriende kunstenaar
( of course.... een beetje vriendenkring heeft minimaal 1 kunstenaar )
en NOOOOOOIT zie je ergens een krant liggen of
( tenzij heel nonchalant gedrapeerd met een nog nonchalanter kopje koffie )  
ongeopende post, uitgebloeide bloemen, vaat, afval of iets anders ´aanstootgevends`
 daar zitten we natuurlijk ook niet op te wachten ( hebben we thuis al genoeg!! haha... )

Er van uitgaand dat jullie ook DOL zijn op Binnenkijken...
Hierbij een blik in mijn huis. Komende weken zal ik elke keer iets laten zien.
En bereid je voor op GEEN design, WEL een rommeltje ( nou ja, soms ),
Stapeltjes `to do´en de krant, voor de foto zal ik deze nonchalant draperen!!

We beginnen bij... de slaapkamer :

1) Oude eiken linnenkast, heb ik al 15 jaar en hij gaat trouw mee bij iedere verhuizing. In de spiegel zie je beddengoed van de IKEA, op de muur Flexa leisteen-grijs
2) Opberg etagere ( Bloemist Slingerland )
3) Originele kroonluchter ( erfenis )

4) Soms echte bloemen, maar nu van zijden ( Intratuin )
5) Kleine etagere met parfumflesjes, nagellak en een Studio Ditte vogelhuisje
6) Rieten stoeltje ( Kringloop ) met witte kussentjes ( H&M Home )
7) Brocante wit stoeltje ( rommelmarkt ) met een gevlochten mand die een vriendin meenam uit Guinea.

Volgende keer meer... als jullie t tenminste wat vinden...

25 opmerkingen:

  1. binnenkijken is altijd leuk hoor ,zie prachtige spullen voorbij komen en die kroonluchter ooohhh prachtigggg ik ben er gek op dus kom maar op met je volgende post ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees al een tijdje mee bij jullie, maar dan stilletjes, maar nu moet ik echt even reageren. Ik ben ook dol op binnenkijken en inderdaad het is overal altijd zo heerlijk opgeruimd... Nou snap ik ook wel dat dat voor de foto gedaan wordt, maar tegelijk krijg ik het nou nooit zo opgeruimd als op die mooie foto´s. Er blijft altijd wel iets achter, dat maar niet weg wil gaan... Ach, er wordt tenslotte ook nog geleefd denk ik dan maar... Gelukkig wel!!
    Ik wens jullie een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk zo binnen kijken ,ik denk dat elke vrouw dat graag doet;en bij jullie ziet het er leuk uit.bij mij blijft alles bijna het zelfde,ik heb een vent die niet tegen veranderen kan.Groetjes Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I ♥ binnenkijk-foto's!!! Leuk zeg!
    Ga zo door...hihi.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet erg lachen om je blogbericht.Je hebt helemaal gelijk. Het is allemaal zó mooi en alles klopt: dat kan bijna niet. En natuurlijk is het nooit zo netjes als op de foto's. Gelukkig maar! Mooie slaapkamer heb je en ik ben benieuwd naar de rest van je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa ga door, ik houd heel erg van binnenkijken :) Grappig, zo'n rotan stoeltje heb ik ook! Leuke spulletjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuuuuurlijk vinden wij het wat en ook dan dat verhaaltje natuurlijk hè :-))) hahaha. Hier eten alleen smekkende vriendjes en vriendinnetjes van de kids mee en m'n vader iedere dinsdag :-) Ik vind het met 4 kids in een huis als de onze soms al een gekkenhuis aan tafel. Stilletjes hoop ik wel dat als ze allemaal wat ouder zijn, we wel wat vaker met familie of vrienden gaan eten want eten is wel heeeeel gezellig :-) kijk uit naar je volgende post.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ofcourse dat wij dat wat vinden ! Ik laat hier ook elke maandag onbeschaamd binnenkijken, maar ik ruim wel eerst effe op ;-) Ik zit in de Home Sweet Home rubriek van Barbaramama, zo kan via haar iedereen 'gluren bij de buren', leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Die kunnen wat mij betreft zo in een woonmagazine ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! Ook in ben dol op binnenkijken... Ik ben super benieuwd naar de rest van
    je huis... Fijne avond nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk geschreven en zooo waar!! Maar ik moet wel toegeven dat ook ik dol ben op het binnenkijken bij andere mensen! Lekker inspiratie op doen. :)
    Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg, want tot nu toe vind ik het prachtig! Mooie foto's ook!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat mooi! Dit is toch veel beter dan design?! Erg gezellig, ben benieuwd naar de rest... Fijne avond! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, doorgaan met dit rubriekje, ik ben ook dol op binnenkijkers. En weet je wat de mooiste design is...kringloopdesign!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik ben DOL!! op binnenkijkers maar ohohoh hoe herkenbaar dat gestylde en perfecte! En die artistieke vriendenkring, alle dagen al wijn drinkend aan de grote prachtige tafel in de woonkeuken, terwijl de kinderen zich perfect vermaken in de sfeervolle en altijd opgeruimde speelkamer (maar hé, we zijn niet zo moeilijk hoor, er mag hier wel geleeeeeefd worden! (jaja)).
    Duss LEUK je binnenkijker, ziet er heel gezellig uit! Kom maar op met de rest! (En een beetje opruimen voor de foto mag heus wel, toch? ;-))
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kijk nu al uit naar je volgende blogje! LEUK LEUK! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, ik ben dol op binnenkijken. Wij allemaal denk ik, daarom bloggen en lezen we toch? Letterlijk en figuurlijk bij iemand binnen kijken. Dus kom maar op:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op binnen kijken. Ga door... Hele mooie foto s en een goed verhaal. Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. COOL j'adore!
    Bonne semaine!
    xxx Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha ha, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Bij mij is het best verantwoord als ik het helemaal opgeruimd heb en de rest van de dag met mijn armen over elkaar ga zitten. Maar ja dat kan ik niet. Opruimen vind ik niks en ik ben altijd bezig en maak dus rommel. Trouwens je foto's kunnen zo in de Ariadne hoor. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja dan wil ik natuurlijk wel een vaat op het aanrecht zien;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ja bij mij is het altijd zoals in de boekjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mmm, heel herkenaar, zo is het bij ons ook altijd hoor! Er zitten nu ook weer vrienden aan tafel, aan de wijn. Ondertussen blog ik een beetje. En de kinderkamers, ach, zo verantwoord. Groen, blauw en stoer natuurlijk he, want ja, 4 jongens. En ze slepen altijd al hun vrienden mee (zitten nu aan het bier). En weet je wat wel fijn is? Alles is opgeruimd hier. Maarre, ik zou zeggen, ga vooral door met dit binnenkijken, ik ben er gek op! (tv aan, tafel vol, wijntje erbij maar lekker samen hangen op de bank, en de kinderkamers, oeeefff, ik gooi de deur maar dicht als ik langsloop......)
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja ook ik ben gek op binnenkijken. Vind het superknus bij je. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een feestje.... en wat een leuke give away... lekker freubelen en heerlijk blijven dromen hoor.....

    een trouwe volgster...

    Pompelmoes..

    Roza

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wie is er nou niet weg van binnenkijkers ;) Ik heb genoten van je binnenkijker en verheug mij op de volgende...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....