woensdag 17 oktober 2012

Feest en Give-Away!!

 
Bijna 450 Witte en Bonte berichten zijn er geplaatst,
nadat Chrissie het wilde plan kreeg om een blog te
starten. Ik zag er niet echt wat in...
Hihi, maar na twee jaar zijn we beiden (nog steeds)
zeerrr fanatiek en enthousiast :-)
 
De blogwereld; een wereld op zich, waar we dingen
delen die we leuk vinden, tegen komen, kopen,
maken, ontdekken en HOE leuk is het dat mensen dat
willen volgen, er op reageren etc!!
Zooooo onwijijijijijs bedankt dames!!
(De eerste heer moet zich nog melden, alhoewel er anoniem
meerdere heren zo nu en dan meekijken en
vervolgens uiteraard commentaar leveren ;-))
 
We bloggen niet volgens plan of vast idee,
we doen maar wat, we rommelen wat hier en daar,
maken er een foto van, roepen tig keer 'leueuk voor
de blog' en soms haalt het de blog en soms vergeten we
het gewoon weer.
Samen bloggen is leuk en het allerleukste vinden we
toch om te bloggen over onze Home Sweet Home's;
een huis met meer wit en een bont huis,
maar allebei dolll op servies, vintage, kringloop en
pastel!
 
Oh ja en we houden van freubelen en kadootjes geven,
dusss hebben we een pakketje samengesteld!
Maarr het is een pakketje in wording, want vooraf
dingen bedenken zijn we niet zo goed in, al doende
doen we ideeen op en ach we zien wel wat het wordt :-)
Hieronder vast een impressie wat er iig in komt!!
Meedoen hoor!

 
Hoe meedoen?
Nou, gewoon een berichtje achterlaten!
(Als je zin hebt om 'm op je blog te plaatsen, 
mag dat uiteraard :-)). 
 
En ja, 't is een Home Sweet Home pakket;
voor ons betekent dat kaarsjes, zelfgemaakte
freubeltjes, maar ook materiaal om zelf lekker
aan de slag te gaan, een gezellig blikje en dat
boekje hè; geweldige plaatjes om heelll veel mee
te doen! Nou ja, en wie weet wat er nog bij komt!
 
We bloggen vrolijk verder en dromen ondertussen
ook nog steeds van het maken van een tijdschrift,
het starten van een lunchroom, een heerlijk gezellige
ruimte waar we workshops geven and so on...
 
:-)
 
 
Nogmaals BEDANKT!!!!
 
Liefs, Chrissie & Heidi


72 opmerkingen:

  1. Dat ziet er ontzettend leuk uit. Ik doe graag mee.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, ik begin ook steeds meer te twijffelen of ik ook niet een blog moet beginnen, hoofd loopt af en toe over van ideeen en die moeten eruit. Denk alleen niet dat ik het zo mooi en gezellig kan, wat een prachtige foto's steeds!
    Ik zeg: Blog on!!!!
    En ik maak graag kans op dat mooie pakketje in wording!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon DOEN!! In het begin waren we ook maar wat aan het kullen, maar echt, het is leuk!! :-)

      Verwijderen
  3. Oh! heeel leuk!!!
    ik doe graag mee en zet een linkje op m'n blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat ,we genieten al 2j va jullie toffe blog en ik doe heel graag mee....
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Ik zet hem op mijn blog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 2-jarig blogbestaan... En blijven genieten hoor...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your blog is a treat for all of us......your colorful happy posts are always a joy!
    what a fab giveaway...congrats on your two year mark!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja het is verslavend he? Leuk joh. al twee jaar. En jullie maken er echt wat van.
    Gefeliciteerd.
    en ik doe wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n vintage pakketje! daar doe ik graag aan mee. Ik zal een linkje plaatsen. helemaal leuk! En gefeliciteerd met jullie 2-jarig bestaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAW seg 2 jaar!!! Geweldige blog dusss PROFICIAT!!! Ik doe graag mee voor zo'n fijne pakketje en plaats een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Feest! en ik vier graag mee! en ik droom ook gezellig mee met jullie dromen....

    grtjs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd hoor! Ik lees jullie blog altijd met veel plezier en doe graag mee voor de giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he dames, gefeliciteerd! en het blijkt leuk om jullie blogjes te lezen. En te zien natuurlijk!!! Ik doe mee!!! We stammen een beetje uit dezelfde tijd, maar jullie zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trouwer.
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hieperdepiephoeraaaahhhhhh!!!!!

    Jee natuurlijk doe ik mee!!
    Super leuk!!
    Ik geniet nog elke keer van jullie blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaa leuk!! Twee jaar en GOED bezig jullie!! Ik ben fan!
    En doe natuurlijk graag mee met deze leuke give away!
    Blog-on!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoera hoera hoera! Ik ben zo blij dat ik jullie blog ontdekt heb, ik word er telkens supervrolijk van! En natuurlijk doe ik mee met zo'n HSH-giveaway ... Duimen maar!

      Verwijderen
  16. Een dikke proficiat met jullie 2 jarig jubileum! Ik zal een linkje op ons blog plaatsen. Mooie give away, ik doe graag mee!
    Josine.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte meiden, met jullie 2 jarig jubileum!! Ik lees altijd met plezier jullie
    blog, altijd weer een verrassing ;) dus; ga zo door...!!!
    En ja, zo´n leuk pakketje te krijgen, lijkt me echt een feest!!!
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hieperdepieppieppiep hoeraaaaaa!
    Ik word er blij van en natuuuuurlijk doe ik mee!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hip hip hooray!
    Natuurlijk doe ik ook graag met de give away mee
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met jullie 2-jarig jubileum! Ik doe graag mee met jullie give-away en zet een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow 2 jaar alweer, gefeliciteerd!
    Ik doe natuurlijk graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. TWEE jaar wit & bont:) Gefeliciteerd!
    Ik doe als Huis-lief-huis graag mee
    aan de Home-sweet-home give-away....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag, Wit en Bont.
    Superleuk cadeautje, ik doe graag mee.
    (Meestal krijgt de jarige iets .... ) Veel plezier nog met het mken van je blog.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met die twee jaar ;en natuurlijk doe ik graag mee aan de give-away
    wie weet ben ik wel ooit eens de gelukkige.nog veel plezier met het maken van de mooie blog.
    Groerjes,Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hieperdepiep hoera!!! Nog veel plezier! Ik doe graag mee en plaats een linkje, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd!!! Ik doe heel graag mee en heb ook een linkje geplaatst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee, erg leuke give-away.
    Ik zet een link op mijn blog.

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GEFELICITEERD!! Ik hoop dat jullie nog vele jaren door zullen gaan, want jullie blog is ontzettend inspirerend! Leuk! En natuurlijk doe ik graag mee met de give-away! Ik zal ook wel even een linkje plaatsen op mijn blog! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij natuurlijk! ;-)
    Ik doe ook graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Ga zo door! En ik doe heel graag mee met de give-away!
    Ziet er super leuk uit!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie verjaardag en nog vele jaren gezellig bloggen toegewenst.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee voor een prachtige give-away.

    Fijne avond,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. GEFELICITEEEEEERDDD!!! Hieperdepieperdepiep HOERAA, en wij doen natuurlijk ook mee :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo leuk jullie blog enne...jullie staan toch nog maar aan het begin, tenminste dat hoop ik! Van mijn mag Wit en Bont nog wel een jaartje of 20 minimaaaaaal doorgaan, zo leuk, inspirerend en gezellig hier. Van harte gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gezelliger kan niet in deze tijd van het jaar! Dus ja, ik wil graag kans maken op jullie home sweet home pakket! De sfeer van jullie blog, de kleurtjes I ♥ it.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van jullie blog!!! Zeker door blijven gaan met bloggen hoor! :) En ik doe graag mee met de give-away, ziet er uit als een geweldig pakket! Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten!

    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat, ga vooral zoooo door. Heel fijn. En mag ik ook meedoen, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met jullie 2 jarige gezellige blog en nog vele jaren erbij gewenst. Ik ben net op tijd teruggekeerd in blogland om mee te kunnen doen met de give-away.
    groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha ja keep on blogging dames, leuk! En ik doe natuurlijk graag mee, het ziet er alweer gezellig uit. Lijkt mij trouwens nog niet zo makkelijk, zo'n gezamelijk blog?!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn favoriete nederlandse blog is al weer twee jaar oud! Altijd een leuk momentje op mijn dag als ik ontdek dat jullie een nieuw berichtje geschreven hebben. Zo blijf ik vanuit Kaapstad lekker op de hoogte van de seizoenen 'thuis'...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoera!! Wat super zeg, blog zo door. En ja, ik doe heel graag mee.

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hip hip hip hoera !
    Ik doe graag mee om dat hele toffe pakket te winnen.
    Ik zet een linkje op Maaksels van CarlaK
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd!
    Ik vind het een super pakket en een super blog dus ik doe graag mee!
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    Fijn weekend!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oow gefeliciteerd!!!
    Wat een super toffe give away ik doe graag mee!!
    Fijn weekend nog.
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hierdepiephoera! Gefeliciteerd met jullie blogverjaardag! En ik doe ook graag mee voor deze enige give-away...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. heeel hartelijk gefeliciteerd:) ik doe graag meee!!!! groetjes linda(http://www.creasnuf.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe erg Graag mee hartstikke leuk!! Groetjes Judith www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ahh proficiat dames die ik niet ken maar toch ook weer wel!
    grappig dat als we elkaar zouden zien buiten het scherm om we elkaar vast niet zouden herkennen!
    Ik geniet elke keer weer van jullie verhalen, knutsles, foto's and so on...
    Mijn inspiratie om zelf een blog te beginnen!!dat zijn jullie :)
    Ga zo door dames en jaaaaaaaaa ik wil meedoen met de give -away
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dames, gefeliciteerd met jullie 2-jarig bestaan! Wat is het leuk om hier even rond te snuisteren en ideetjes op te doen voor in mijn eigen huisje :)
    En ja natuurlijk wil ik meedoen met jullie give away, want die ziet er helemaal super uit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hello ladies! I have just discovered your wonderful blog! So glad I did. It is full of beauty and eye candy! I would love a chance to be entered into your fabulous giveaway! Congratulations on your two year anniversary. I look forward to following your blog, and to see what loveliness you get up to!
    Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee! - Zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ha hier istie dan, jullie give-away. Leuk hoor, dat jullie dit samen al weer twee jaar doen. Ga maar lekker door hoor. En met jullie give-away wil ik graag mee doen hoor, leuk!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heey Gefeliciteerd met 2 jaar bloggen. Ik wil graag aan jullie give away mee doen.

    Ook ik heb een weg gevertje op mijn blog, kom gerust een kijkje nemen. Wie weet is het wat voor je.

    Op naar de volgende 2 jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. oh wat een leuk pakketje, dat win ik natuurlijk graag! En wat een eer dat ik jullie eerste volger was! Ha! Goed dat jullie dat onthouden hebben :)

    Ga zo door dames, ziet er weer prachtig uit en ook de herfst-look header is heerlijk. Overigens, 1 van jullie is toch Anne of Green Gables fan? Ik ben in haar huis geweest op PEI en ga er binnenkort foto's van plaasen. Misschien leuk voor je :)

    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh ik doe ook mee hoor! Hartstikke leuk! En wat een gezellig pakket! Heerlijk voor deze komende donkere maanden het wat gezelliger te maken in huis.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  55. gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd :)

    En ik doe mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd!!! Ik doe graag mee... ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  57. proficiat hoor! ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Van harte gefeliciteerd allebei. Wat gezellig dat jullie al 2 jaar samen bloggen, jullie zullen vast veel plezier beleven samen. Wij, Lavendel & Papaver, 2 ♥vriendinnen "tutten" wat af samen (haken, thee drinken, tuinieren, enz...).
    Wij doen graag mee met jullie give-away. De ene helft van ons is 30-10 samen met haar oudste dochter (bijna 10) jarig, dus met een dubbel feest in aantocht al helemaal in verlanglijst-en-cadeautjes-stemming.
    Veel succes & plezier verder met jullie LEUKE blog!
    Groetjes, Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo meiden, wat een gezellige fleurige blog hebben jullie! Ik heb eerst eens zitten rondneuzen! Helemaal mijn stijl!
    Ga zo door meiden! Leuk!
    Ik zou als 61ste ook willen meedoen aan jullie GiveAway! Een prachtig setje hebben jullie bij elkaar gezocht! Enne ik wil jullie graag volgen!
    Ik zal even een linkje op mijn blog zetten!
    Fijne dag nog!
    Liefs Maryska
    ♡KoolMade♡

    BeantwoordenVerwijderen
  60. HIEPERDEPIEPHOERA!!!!!
    Ik wil ook heel graag meedingen naar jullie prachtige Give-away!
    Fijn weekend en groetjes,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  61. GEFELICITEERD!!

    Super leuk ik doe graag mee!! :)
    Zal jullie give away op mijn blog plaatsen, en natuurlijk volg ik jullie al! :)

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ben natuurlijk net nieuw, maar ik vind je give-away erg leuk!
    Ondanks al je aanmeldingen toch iets achter gelaten.
    Groetjes Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een dikke proficiat! Met zo'n supergive-awaydoe ik zeker mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oooo, wat een gezellig pakketje! Daar doe ik graag aan mee hoor!
    Gefeliciteerd met het 'jubileum'.
    Groetjessss Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuk, ik doe graag mee, heb toch niet stiekem 2x gereageerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wow wat een leuke Give Away en wat een leuk Blog!! Ik ontdek toch bijna dagelijks steeds weer nieuwe leuke blogs en dit is er weer zo één die me erg aanspreekt (en niet alleen door de toffe Give Away hoor..LOL)
    Ik word gauw volger en zet een linkje op mijn blog....hopelijk komen jullie bij mij ook een keertje gezellig langs wippen:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooo..hahahaha...zie net dat deze kippige muts gewoon al helemaal te laat is voor de Give Away! Jammerrrr maar neemt niet weg dat ik nog steeds gewoon lekker volger word van dit leuke blog..alleen dat reclame maken heeft niet zoveel zin meer:-)) Grtzz..Maddy

      Verwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....