zondag 7 oktober 2012

Kadootjes.... Tape it!!



Allereerst... I found THE dress!! 
:-) :-) :-)
Ik ben happy as can be!

Maar waar ik eigenlijk over wil bloggen
is voor de tigste keer... Masking Tape!

Want kadootjes oppimpen met tape
is leuk!

Op de Woonbeurs was ik samen met vriendin J.
We zagen daar heeeele leuke bordjes bewerkt met
tekst en figuurtjes! (Kan even het visitekaartje
niet vinden waar de naam + website op staat)
Maar oke, voor J. haar verjaardag heb ik
even wat nageaapt!
NIET vaatwasmachinebestendig ;-)


Vorige week was zusjelief jarig.
Ze heeft een TE leuk pastelkleurig huis en
moest nog een prullenbak om het interieur 
compleet te maken.
Een pastelkleurige vond ik niet, maar ach,
dan pimpen we 'm toch gewoon even :-)


Chrissie was onlangs alweer een jaar getrouwd en
zo'n hartjesdoosje (Xenos of Hema) even 
beplakken met tape en papier... lollig resultaat!


En zo plakken we een eind raak...
Vind het altijd weer leuk om ideetjes 
op andere blogs te zien!

By the way ladies....
Wat een heeerrrrrlijk weer!
Ga nog even in 't zonnetje zitten!

Fijn Weekend!

16 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!!!
    en die kleurtjes.. daar word ik altijd vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg nu niet dat wij moeten wachten tot na je huwelijk om je jurk te zien???, Zet hem even op je blog , doe een blinddoek rond je liefste...dan ziet hij het niet...wat denk je??? Ik ben namelijk heel slecht met geduld en zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga niet heel de zomer terug, maar dit vind ik wel weer inspiratie! En dat meen ik echt, errug leuk! Dus, als er nog meer tips bij zaten, dan heb ik heel wat gemist.... sjammer...
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Masking tape, daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Bedankt voor de leuke ideetjes! Enne THE DRESS is toch zonder tape neem ik aan, of ga je 'm ook nog pimpen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Ik tape ook heel wat af. Echt leuk om te doen met een snel en leuk resultaat. Dat bordje is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal erg leuk uit.
    Dat masking tape is inderdaad verslavend leuk.
    Je kunt er van alles mee doen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat ziet dat er allemaal weer heerlijk gezellig uit, leuk gedaan dat bordje.
    Mijn zusje vierde deze week ook haar verjaardag en daar heb ik ook lekker voor gefrutseld, kom je wel weer een keer tegen ;-) Wat heerlijk dat je je jurk gevonden hebt LEUK :-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi prachtig bordje en je hebt deze nog fraaier gemaakt. Wat een lief kado! GAAF.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaa ik ben zo blij met mijn prul :)! En wat is dat bordje leuk geworden :)! Berry berry nice! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, die prullenbak is echt geweldig geworden! De rest trouwens ook! ;) Maar waar kun je die masking tape het beste kopen? Ik heb namelijk al in verschillende winkels gekeken, maar ik kan ze nergens vinden..

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, nu al de jurk gevonden?! Lekker!
    En ja, ik vind al die tape-ideetjes ook zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Studio klein geluk, daar kan je de bordjes kopen. Jouw bordje is ook goed gelukt. Groetjes, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....