zaterdag 20 oktober 2012

Snuffelen...


Vandaag wezen snuffelen op de snuffelmarkt
in Den Bosch...

2500 kramen...las ik net hier
(Ik vond het er al zo veel ;-))
We hebben ze lang, lang, lang niet allemaal gezien!
Het was gewoon TE veel, maar leuk!


Een klein nadeel; veel kramen prijzen hun
spullen niet. Hoopvol vraag je dan naar een 
prijs, uiteraard is het dan veel hoger dan je in
je hoofd had en vervolgens vraag je je af; moet
ik nu gaan afdingen? Geeen idee en van afdingen
word ik zenuwachtig, dus vaak weer spulletjes
terug gelegd.

Maarrrr, uiteraard ook wat leuke vondsten!! 
:-)

* Een schaal van Villeroy en Boch; de kleur vind
ik heel gaaf!
* Een theepot van een onleesbaar merk, maar vond
ik er gewoon zo gezellig uit zien!
* Twee schaaltjes van 'Maastricht'


Kijk op de site voor misschien wel
een snuffelmarkt bij jou in de buurt!!

En...jullie nog leuke vondsten gedaan van
't weekend? 
Het is er wel weer voor hè?!


Fijn Weekend verder!!


22 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! En ik snap helemaal wat je bedoelt. Afdingen is ook niet mijn ding (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee weken geleden was deze markt in de Expohallen op het Floriadeterrein (van 10 jaar geleden dus) in de Haarlemmermeer. Dat is dus heel dichtbij voor ons. Wij zijn er natuurlijk ook geweest. Nou, afdingen kan ik ook niet hoor. Dan vraag ik een prijs en dan fluistert Ben in mijn oor; 2 euro minder bieden...! Ja, maar hoe zeg je dat dan... Niets voor mij dus... Maar toch ook wat moois gevonden; twee oude bierflesjes en een grijs-gewolkt petroleumkannetje voor de petroleumstelletjes van vroeger... Geslaagde trip dus.
    Ik vind vooral de theepot heel mooi... En het is gewoon genieten hè, om daar rond te snuffelen, op zo'n snuffelmarkt...
    Fijn weekend verder nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superspullen heb je weer gevonden !
    Hebben jullie toevallig leuke tips voor Utrecht? Ik ga er volgend weekend heen en wil wel wat ideetjes voor hippe winkeltjes en eetplekken ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mmm...Utrecht, zijn we niet zo heel erg thuis, maar in ieder geval moet je naar de Oude Gracht gaan en deze gewoon een stuk af lopen, kom je verschillende kringloopjes en/of vintage winkeltjes tegen en de Dille en Kamille zit daar ook (we looove). En in Utrecht zit Tiger ofzo (even googelen), nog nooit geweest, maar lijkt me geweldig, veel hippe spulletjes voor in huis, voor weinig!

      Enjoy!!

      Verwijderen
    2. Oh, hartelijk dank! Ja, die Tiger, daar had ik al van gehoord, dat hebben we niet in België. We vinden wel wat, ik kijk er naar uit!

      Verwijderen
  4. Je theepot is prachtig!!! ♥ it!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik word ook bloednerveus van afdingen!!
    Waaw, walhalla... 2500 kramen... alhoewel... dat is dan weer zoveel dat je er ook niet rustig van wordt he? Ik zou toch bang zijn dat ik net dat ene kraampje gemist zou hebben :-) Mooie aankopen heb je gedaan! Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik ben echt verliefd op je theepot! Heel leuk! En ik ben ook nooit zo van het afdingen. Meestal doe ik één poging, maar accepteer ik dan eigenlijk alweer het tegenwoord..(wat je dan dus niet moet doen ;))

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook heel erg van snufsnufsnuffelen! Heerlijk ontspannend en al helemaal fantastisch als je mooie "snuffels" hebt gevonden!
    Wow, wat een gafe theepot zeg! Daar drink je toch met plezier je theetje op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat theepotje is echt heel leuk!! Ik had vanochtend ook veel geluk op de rommelmarkt: zes prachtige bloemenkopjes :-) Ik laat ze gauw een keer zien op mijn blog.

    Geniet van je mooie spullen!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een heel leuk weekend,vandaag was er bij mij een kleur en stijl consult,
    en een juweeltjes verkoop.Morgen gaan we naar de pompoenmarkt in Kasterlee en daar is van alles te zien en te proeven van pompoenen en zo.
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De theepot is echt heel gaaf! Mooie kleurtjes heeft ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben vrijdag heeel vroeg op pad gegaan...
    Heerlijk weertje was t trouwens!
    Ik heb een heel leuk gehaakte slingertje op de kop getikt, alsvast voor kerst.
    Oude ronde kleedjes met kleine geborduurde bloemetjes waar ik kestballen van ga maken
    vintage s.choenen een oude koffer en 4 eetborden en gebaksbordjes met hoe kan het anders bloemetjes!!
    en kleding.... nou pfff dat was t dan, heerlijk he dat gesnuffel :)
    p.s. i'm in love...not with you but the teapot <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne pot zeg!!
    Helaas werkweekend voor mij dus niet zo veel gesnuffeld hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Give me the teapot and nobody gets hurt! Ik ben niet meer achter mijn laptopje weg te slaan :P, dus als ik morgen als een halve gare op de bank zit weet je waarom ;)! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed geslaagd! Ik vind het ook altijd lastig als er geen prijzen bij de spulletjes staan en het moet dan ook wel heeeeeel erg leuk zijn wil ik de moed op kunnen brengen om te vragen wat het kost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Afdingen is ook mijn ding niet. Je hebt leuke dingen gevonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooow die theepot is echt heel gaaf en wat grappig dat het in Den Bosch was. Gisteren ben ik met mijn vriendin voor het eerst in Den Bosch wezen winkelen, totaal geen idee dat er ook een snuffelmarkt was. Ik vond het echt wel een leuke stad, ook om er te fiesten (nemen altijd de fiets mee zodat we wat meer van de stad zien) Rondom de stad veel mooie huizen en ook heel veel groen wat nu helemaal geel en rood gekleurd was, prachtig. Voor herhaling vatbaar :-)
    Geniet van je vondsten enne ik durf steeds vaker af te dingen, was ook altijd een enorme scheiterd en schaamde me altijd kapot als, vooral mijn moeder bv, ergens wat van de prijs af probeerde te krijgen, liefst ging ik dan 3 kramen verder schijnheilig rond staan kijken ;-) Toch rekenen ze het volgens mij gewoon bij de vraagprijs want het lukt me tegenwoordig zo vaak, grote smile en gaan :-)) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha,heel herkenbaar dat laatste Jolanda...!! Maar wel leuk als het
      jezelf ook lukt he!! Groetjes Liesbeth

      Verwijderen
  17. Wat een gaaf theepotje!!
    Ik vond het afdingen vroeger ook vreselijk, maar ik word er steeds beter in én ik vind het steeds leuker worden (hoewel het ook van mijn humeur afhangt :)). Ik probeer zelfs in gewone winkels af te dingen, bijvoorbeeld met m'n televisie. En ik heb zelfs eens een flinke korting gehad op een spijkerbroek in ruil voor wat oliebollen hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....