maandag 8 oktober 2012

't Is gelukt!

 
Het is gelukt!!!
 
Het is HERFST in huis!
En ja, inmiddels heb ik de herfst
geaccepteerd, waardeer ik de kaarsjes,
de gezelligheid 's avonds en riep ik gister
tig keer; 'Ja, zooo is herfst fijn!'
;-)
 
 
Het blijft leuk om te zien wat een ander
kleedje, andere kleurtjes en materialen voor
effect hebben...
 
 
Het huisje en de vogeltjes hier boven zijn
kaarsjes! Ik kreeg ze pas van Chrissie,
leuke he?! 't Zijn echte lovebirds :-)
 
 
Denneappels en kastanjes en hier en daar een
toefje okergeel maken voor mij de herfst in huis
compleet!
 
 
En weer andere plaatjes boven de bank...
Heerlijk, eindeloos varieren!
 
Verder natuurlijk weer veeelll kaarsjes voor de dag
gehaald en andere kussens op de bank (gewoon uit
m'n grote voorraad :-)).
 
 
Fijne Avond nog ladies!!


13 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's!!!

    Fijne avond! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, zit je lekker op je bank met de kaarsjes aan!?!! Ziet er gezellig uit hoor. Ik vind je groene kleur op de muur heeel mooi! Leuk die dennenappels zo opgehangen! En ook je sprei ziet er gaaf uit, mooie kleur. Nou, zo kom jij de herfst wel door hoor, geloof ik! ;) Xx Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellig uit!
    Ben ook blij dat het herfst is! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het er super gezellig uit! Leuk hé? om je huis weer te veranderen in een andere sfeer. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu maar weer lekker genieten van het binnenzitten!
    Je hebt de pasteltinten leuk gecombineerd met de herfstkleuren, mooi hoor!
    Enjoy :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal herfstig, erg leuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend inspirerende foto's! Dank je wel, nu wil ik ook vlug naar huis en mijn woonkamer herfstig maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk herfst sfeertje heb je,genieten vind ik dat s`avonds als de kaarsjes aan zijn,ik wens jullie een fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk gedaan!
    Ik krijg hier alleen maar inspiratie van en dat was ik ook ff nodig!

    Bedankt daarvoor!!

    gr, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, als je het zelf maar vaak genoeg roept, ga je het vanzelf fijn vinden. Leuk die Ikea kunstkaarten he, ik heb ze ook! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk, die plaatjes! Goed idee die kaarsen zo, en dat blik (?) met die spreuk, superr!
    Trouwens, ben wel erg benieuwd naar de vraagbaak voor de vrouw!! Interessant?
    Fijne (herfst)avond!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk huis heb je! Zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om te 'winkelen' in je eigen voorraad! Het ziet er gezellig uit.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....