maandag 22 oktober 2012

Things to do this autumn...


Dit weekend weer wat nieuwe blogs ontdekt
en al met al weer fijne inspiratie opgedaan!
Dusss, tijd om 't even op een rijtje te zetten!

TO DO:

* Vestjes oppimpen met kant, bloemetjes of 
een strik... superrr resultaat!! Werd er helemaal
enthousiast van toen ik deze plaatjes bij Sew a little Love
zag! 


Die zakjes van kanten kleedjes...AMAZING!!


Geïnspireerd door het Robin Magazine (hebben
jullie 'm al??!) heb ik twee leuke foodblogs
ontdekt:

en


* Dusss m'n goede voornemen is om receptjes uit
het Robin Magazine èn van de blogs te gaan koken!
Vooral 'Lekker en Simpel' staat me aan, puurrrr om
de naam! :-)
Want wat is er heerlijker dan in korte tijd,
met ingrediënten die ik snap, ken en in de supermarkt
kan vinden, een grandioze maaltijd neer te
zetten!!! 
Misschien is dat nog net iets te veel wishful thinking,
maar ach... Who knows! :-)


Ik hou nu eenmaal ontzettend van lekker eten,
maar op de één of andere manier ben ik niet te 
porren voor uren in de keuken, zucht ik al vrij snel
erg diep als ik een recept lees en sla ik snel om
als ik een ingrediënt zie wat ik amper uit kan spreken!
Maar ja, Wereldgerechten heb ik dan ook weer een 
beetje een hekel aan, dussss... tijd om uit te vinden
wat dan wèl bij me past!

Wat in ieder geval bij me past is eindeloos 
tafel dekken en maar bedenken hoe het nog leuker en
nog gezelliger kan... Maar ja, dat hoort dan helaas
weer niet bij koken ;-)


* Èn ik wil deze herfst een rood-met-witte-stippen-
padestoel in real life zien!!
In bloglandia kom ik ze overal tegen, m'n moeder
liet 'm trots op haar toestel zien en nu
schreef zij er ook nog eens een grappig 
verhaal over! 


Kan me niet herinneren dat ik zo'n paddestoel
in 't echie heb gezien. Misschien ben ik wel een
beetje een natuurbarbaar, zou kunnen, maar deze
herfst ga ik er voor!! :-)

Nou, dit is voorlopig wel weer ff genoeg!
Al-tijd reeele doelen stellen, nooooit te veel 
doelen stellen, roep ik altijd op m'n werk, dus
laat ik het ook op mezelf toepassen!

Rest mij nog te zeggen dat jullie reacties op
onze give-away en onze blogverjaardag heel lief,
gezellig en hartverwarmend zijn!!! Thanx!
Mocht je nu denken; 'Huh?'
Nou, snellll je nog aanmelden voor ons
uitpakfestijn! (rechts bovenaan of naar beneden
scrollen).


Oh ja, hebben jullie nog Herfst-voornemens?!

Fijne Avond!

18 opmerkingen:

  1. Ja, hopen dat er echte herfststormen komem!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej! Leuke post! Bedankt voor de tips, inspiratie = altijd welkom!!
    En die rood-met-witte paddestoelen..je moet gewoon een beetje geluk hebben. Langs de berm vlak bij ons huis zijn er bosjes van die dingen en gisteren liepen we in het bos; geen één!
    Maar ze zijn wel zó ontzettend leuk he?!
    Fijne avond!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke herfstvoornemens hoor! De cardigan met kanten zakjes stond ook al een tijd op mijn pinterset, zoooo leuk! En wij hebben 'em gisteren gezien : de rood-met-witte-stippen-villa! Blijven zoekn zou ik zeggen, je komt hem vast wel tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an inspiring post.....love those outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lintjes en ideetjes! En ook grappig om 'mijn' rode paddenstoelen hier te zien....de kabouter is nog z'n geld aan het tellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww dat is leuk ja je vest pimpen :)! Nice ideas :)! Liefs Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat vestje met roesjes heb ik ook al op mijn lijstje in mijn map staan. schattig allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh heb je die paddenstoelen echt nog niet gezien? Hier staan er zoveeeel in het bos! Hopelijk vind je er toch nog gauw eentje...
    En inderdaad... een simpel truitje wordt super leuk met een mooie strik of broche, je hebt me weer helemaal geinspireerd en ik weet al wat ik morgen aan ga doen :-) Over koken houd ik maar mijn mond, haha.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ik moet zo mooi paddenstoel ook nog tegen komen hoor wat ik zeker gaat zien zijn je tips van die mooie vestjes wat ziet dat er leuk uit zeg ook je foodtips ga ik zeker bekijken ben gek op koken dus wip daar zeker even langs ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Vooral ook om zelf soms eenvoudige kleding zo op te pimpen, erg leuk!!! En ja, die paddenstoel heb ik ook gezien. Op Janina's blog!! Maar ook in het echt hoor!! In het Mastbos! Moet je echt eens naar toe gaan.. samen met je lief!?!! Heerlijk om daar te wandelen!! En dan kom je ze tegen hoor, die rood-met-witte-stippen!!! Onze herfst-voornemens.. lekker veel naar buiten en genieten van de prachtige kleuren! Morgen wil ik foto's gaan maken van onze witte kever in de herfst. :) Ik hoop dat het lukt. En verder, lekker veel kaarsjes branden, leuke dingen maken met mijn naaimachientje, blogjes en tijdschriften lezen enz.enz. We komen nog tijd te kort!! Fijne herfst voor jullie. En wie weet, tot ziens in het (Mast-)bos!! ;) :) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herfstvoornemen... meer freelancewerk voor mezelf regelen. Moet nu eens echt aan de slag! Ik wil nu ook héél graag vesten pimpen :-) Goed idee trouwens om de recepten uit Robin Magazine te maken. Stuur je foto's maar op, vinden we super!! Oh en ik houd een RM Give Away op mijn site voor mensen die RM en koken wel leuk vinden, so you know ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat vest met die zakjes!!
    Als je paddenstoelen wilt zien, dan moet je vooral op zoek naar eiken, daar staan altijd veel onder :) Succes met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die vestjes... geweldig! Of ik herfst-voornemens heb... Niet zo over nagedacht maar ik ga in ieder geval mijn huis nog gezelliger maken en ik wil deze herfst ook nog een 5e boekje af hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. allemaal om ter mooist! merci!!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow die zakjes van kant, zo mooi!
    Ik ga voor de pompoensoep uit Robin magazine (als eerste).
    Heb al een mooie foto van een rood-met-witte stippen paddestoel, echt herfst!
    Thnx voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....