dinsdag 9 oktober 2012

Today...

Vandaag is m'n zomerkleding
definitief opgeruimd!
 
Uiteraard heb ik de afgelopen tijd
weer eens wat nieuwe aankopen gedaan :-)
Dit zijn m'n favorieten;
 
Laarsjes; Bristol, Broek; H&M, Vestje; Wibra
 
Herfst en toch veel kleur in de winkels...
Kijk, daar hou ik nou van!
 
Ladies, nog even iets anders!
Onze blog gaat bijna haar 2e verjaardag
vieren!!
 
Chrissie en ik willen dit niet ongemerkt
voorbij laten gaan, dus hou Wit en Bont
in de gaten!!
 
 
Fijne Avond en tot
gauw!!
 

13 opmerkingen:

  1. Wat een fijne aankopen. De laarsjes zijn trouwens super! Leuke stijl.
    Was vandaag ook op laarsjesjacht... maar kwam thuis met een paar sneakers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, dat alle kleding maar weer snel tevoorschijn mag komen :)
    En spannend, 2 jaar alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlaarsjes! Bristol, is dat een Nederlandse winkelketen ofzo ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tips van de masking tape! Ik ga er morgen gelijk achter aan! En ik kan me heel goed voorstellen dat het verslavend is, dat zal ik ook nog wel meemaken! ;)

    En ik ben echt verliefd op die laarsjes!!! Nooit geweten dat de Bristol zulke leuke dingen verkocht! Echt leuk!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke laarsjes, die zou ik ook wel willen! En leuk dat je het magazine hebt besteld!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. psssssstttt....kijk eens op mijn blog...en dan onder WINNER '-)) *wink* *wink*
    www.ensuus.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie laarsjes! 2 jaar! Dat is mooi, ik hou jullie in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Je laarsjes zijn heel leuk!! (vind ik ook) ;) Leuk ook met die sleehak. Ik houd zeker wel van de herfst hoor, ook door al die mooie kleuren!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk!!
    En... Ik hou jullie in de gaten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke laarsjes!! En top een 2e verjaardag! Echt leuk, ik volg jullie blog met veel plezier! Proost dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die laarsjes zijn zo leuk! Alvast gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van jullie blog! Ik houd ze zeker in de gaten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen! Twee jaar alweer... alvast gefeliciteerd.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....