donderdag 18 oktober 2012

Vandaag...

Vandaag...

Dronk ik : vooral veel thee
At ik : euh... dat moet nog gebeuren, vanavond met Mr A bij m´n schoonzusje... dus geen idee! ;-)
Gaf ik weg : 3 grote tassen vol kleding, voor Roemenie
( ruimt hier lekker op en hopelijk zijn ze er blij mee )
Kocht ik : bloemen!! Celosia, grote spincrysanten, rozen....
lovely al zeg ik het zelf...
Kringloopte ik : een paar oude kerstballen,
3 bordjes en een glazen fles
Knutselde ik : van een glazen fles ( soort apotheekpot ) en een oud label een leuk hoekje voor m´n bloemen
ennn.... maakte ik een paar kaarten
Droeg ik : een bruin/goud rokje, bruin kolletje en een bruine maillot ( beetje te warm... pfff... )
Luisterde ik : naar Edwin Evers en verder niet zo veel eigenlijk
Las ik : diverse blogjes
Keek ik : naar 24 kitchen ( tja... Rudolph´s Bakery is heeeel favoriet bij mij! )

Kortom... een lekker dagje zo!

PS NIET VERGETEN MEE TE DOEN MET ONZE GIVE-AWAY!!!

Bron: Pinterest

12 opmerkingen:

  1. Je hebt duidelijk een heel lekker dagje gehad zo...
    Eet smakelijk straks,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een lekker dagje :) Een foto van de bloemen krijgen we vast nog wel te zien? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me een fijne dag! Eet lekker vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed!!
    Heeerlijk zo creatief bezig zijn; kom ik veel te weinig aan toe.
    Komen er nog foto's van je fles?
    En tja, die kleren, 't is ook zoo smerig warm ;-)!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker dagje! Leuk om het zo te beschrijven!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje zo te lezen!!
    (en lekker gegeten??)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik droom met je mee, zucht een eigen knutselkamer ;-))
    heerlijke week heb je achter derug. groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk en wat geinig dat ik niet de enige fan van 24 Kitchen ben :-) Ik vind Jamie at Home ook heel tof, alleen al die schalen die hij gebruikt, zucht.
    Thanks nog voor jullie berichtje op mijn blog, makes me smile, vooral omdat ik het zo herken. Nu heb ik nog wel aardig wat schoonzussen die een leuk huis hebben en mijn vriendinnen ook, vooral Hermpie. Maar verder als ik hier een rondje door het dorp loop .... niet echt inspirerend te noemen. Als je dan door bepaalde wijken van Amsterdam fietst of Haarlem bv, daar word ik wel blij van. Toch wel fijn dat we in bloglandia in ieder geval begrepen worden :-))

    Geniet van't weekend XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha super leuk om te lezen
    liefs smnth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! Mooie kleuren hebben je spulletjes ook!! Enne.. give-away?? Ik ga eens gauw verder kijken want die heb ik dan gemist. Tja.. 'drukke' week.. veel gewerkt en 'geen zin' om 's avonds thuis weer achter een scherm te gaan zitten. Maar goed, ik ga eens verder kijken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....