zaterdag 13 oktober 2012

Wedspiration...

 
DE jurk kan ik van m'n To Do afstrepen,
maar gelukkig zijn er nog heel veel andere
leuke dingen te doen voor de wedding!
 
Internet staat BOMvol inspiratie,
Etsy staat volll met bijzondere shops waar
allerlei moois wordt verkocht en nu
gaat ook Velvetine online met een
Hollandse shop waar veel Pinterest-moois in
wordt verkocht!
 
Velvetine is een groepje meiden wat hele mooie
bruidsfotografie doet en een inspirerende
blog bij houdt.
De shop gaat vanaf 1 november online, maar je kunt de
cathalogus alvast bekijken.
Niet alleen voor bruiloften, maar ook voor andere
feestjes erg leuk materiaal!
 
En nu ik toch aan het 'tippen' ben,
Wedspiration is ook een erg leuke
(nederlandse!) blog en vergeet dan vooral
niet door te klikken naar haar Pinterestpagina's!
 
Ach, het is er toch weer voor, voetjes
omhoog, dekentje erbij, theetje erbij, chocolaatje,
en speueueuren maar!!
 
 
Fijn Weekend!
 

10 opmerkingen:

  1. Oeh, dat bewaar ik voor vanavond! ;-)
    LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Ik denk stiekem dat jouw trouwjurk mintgroen is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik al getrouwd ben, haha... in die tijd (dat klinkt!) had je nog geen Pinterest helaas. Leuke naam voor een blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk joh! En die site van 'Velvetine' ziet er wel er gaaf uit zeg. Mooie foto's van bruidsparen!! Ik zou 't wel weten hoor. :)) Fijn weekend. Lekker binnen genieten!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto's en bedankt voor de tip!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie de naam van mijn blog (www.wedspiration.com) gebruiken (dit liet google mij natuurlijk even weten :-)!!!
    Succes met het voorbereiden van de bruiloft!
    groetjes, Jo-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk al die wedding foto's.
    Heb helemaal zin om nog eens te trouwen, maar omdat dat een beetje moeilijk wordt geniet ik gewoon van de jouwe:)
    speur-ze!
    Lynn*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loving all the wedding pictures. Thank you for sharing them with us.

    zane

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....