vrijdag 5 oktober 2012

Weeeeeeekend.......


Oelala, wat zouden we zijn zonder 
WEEKEND!!!

Niet normaal hoe ik er aan toe ben...
Vandaag was het buiten windkracht veel,
maar binnen windkracht heel, heel veel!


Ik werk met kinderen die behoorlijk wat
probleempjes hebben en zoals ieder kind of
mens is het tijdens stormachtig weer alles wat
extremer...
Tja, bij ons betekent dat dan dat stoelen en
tafels letterlijk in het rond vliegen.
Not so nice! 


Maar ach, het is weer achter de rug,
ik kom vanavond niet meer van de bank af
en ga genieten van kaarsjes, gezelligheid,
bakkies koffie and so on!!
Loooove it! 


En....Morgen, oh happy day, ga ik op
trouwjurkenjacht!! :-)
Chrissie gaat uiteraard  mee!
Heb er zin in!!! 


Oh ja, en koken heb ik uiteraard geen
behoefte meer aan na zo'n dag, 
dus zusjelief is ons favoriete
patatje oorlog aan het halen!!

Daar is ze... mjummie!! :-)

Jullie begrijpen het, ik moet jullie
nu snel verlaten!

Enjoy, enjoy jullie weekend
dames!!



10 opmerkingen:

  1. Hahaha, mijn man is visserman en als de kinderen 's zondagsavonds zo druk zijn, zegt hij: wij kunnen beter blijven liggen, dat lijkt op wind. Op trouwjurkenjacht, gaaf! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftige job lijkt me. Gelukkig nu lekker vrij. Tja, waar zouden we zijn zonder het weekend? En zonder chocolade? En zonder bloggen..? Fijne trouwjurkendag morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een heeeeel fijn weekend!!
    En morgen heeel veel plezier!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha altijd fijn om te zien dat andere mensen ook zo kunnen genieten van een heerlijk ordinaire zak friet :-D Geniet lekker van je weekend en van trouwjurken passen. Ook al is de eerste goed, gewoon nog meer jurken passen hoor, ik heb er nog altijd spijt van dat ik dat niet heb gedaan / geen lef.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier morgen! Ik hoop dat je je droomjurk vindt!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zullen jullie morgen een gezellige dag hebben; ik hoop dat je een prachtige jurk vindt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad het woei bij mij in de klas ook wat meer dan anders. Fijn weekend en lekker relaxen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy trouwjurk-hunting !! (zou ik stiekem ook wel nog eens willen doen ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik je nog een TIP mag geven: Assepoester in Arnhem (maar dan wel doordeweeks gaan, in het weekend is het te druk), daar hebben ze echt gave jurken!!
    Groet,
    Esther.
    PS. Ik kocht mijn jurk op Etsy. Héél eng, maar was echt de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....