woensdag 10 oktober 2012

Woensdagmorgen...

Woensdagmorgen...

Druk bezig in huis, de barbeque opgeruimd,
de zomerjassen gewassen en naar zolder
De winterjassen aan de kapstok
( help... waar zijn de sjaals gebleven... )

Omdat ik vanmorgen vrij ben ook maar gelijk een pan stoofpeertjes opgezet en een lekkere beenham in de oven
( met een takje rozemarijn uit de tuin
Het huis ruikt inmiddels heerlijk naar kaneel en rozemarijn!
En nu breekt hier het zonnetje ook nog voorzichtig door.
Fijn ochtendje zo!
Straks naar de stad voor een symposium in het Booijmans van Beuningen.
Hoe is jullie dag?


11 opmerkingen:

  1. Ik was vanochtend al vroeg bij een 86-jarige mevrouw voor een interview. Ze was erg eenzaam en heeft daarom besloten iets met haar passie (lezen) te doen. Ze is een eigen bibliotheek aan huis begonnen met handgeschreven kaartjes en wel! Van zo'n positief verhaal krijg ik energie en inspiratie! rest van de dag lekker vrij, dus genieten van het zonnetje!
    Mooie fotocollage trouwens!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze morgen vroeg opgestaan ontbijt gemaakt,en daarna wat gestreken,en de living,gepoetst en na de middag ga ik naar de beeldhouwles ,het is lekker
    om nu buiten te kappen en lekker in het zonnetje daarna koffie;;;;;;;;;;
    Groetjes Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmm.. stoofpeertjes! Ik krijg spontaan trek! Ik ben vandaag ook lekker vrij en ik ga zo even naar de HEMA voor masking tape! ;) Oh en daarna ga ik even een muur beige schilderen. Heerlijk van die vrije daagjes! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik ben lekker met mn kleintjes naar de wekelijkse markt gefietst..
    Grote mand voorop gevuld met fruit en groente, visje erbij, lapje stof
    uitgezocht.. En tis zo heerlijk weer hier!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zo'n dagje vrij! Volgens mij heb je niks te klagen. ;) Ik ook helemaal niet hoor! 'k Ben even naar de markt geweest voor wat draad/garen om mee te naaien. Want.. ik heb een naaimachine gekregen van mijn lief!!! En ik vind het heel leuk om te doen. 'k Heb nu een aantal hartjes genaaid en opgeleukt, samen met Jolanda! Maar het is heerlijk om te doen. Geniet nog van de rest van deze mooie dag!! Xx Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeel mooie plaatjes trouwens ook!! Dat wilde ik nog even zeggen. :) Doeii!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie plaatjes ;-)) echt ff genieten hier ;-)

    gr, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah, MOOI! Ik had een druk dagje op het werk, dus niet kunnen genieten van het doorbrekende zonnetje....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn dag bestond uit werken, naar de tandarts gaan, kind helpen met huiswerk, eten koken, tussendoor even lekker bladeren gezocht en nu reizen door blogland. Redelijk productief eigenlijk. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's.
    En wat is je blog leuk met die herfstkleuren.
    Ik moet de kapstok ook nog opruimen klusje voor vrijdag dan ben ik vrij.
    En dan hoop ik dat we nog steeds van dit mooie weer kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie plaatjes en wat een heerlijk sfeertje heb je beschreven! Vandaag (zondag) genoten van een boswandeling en vanmiddag gezellig geknutseld met dochterlief...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....