zondag 25 november 2012

Cosy day...


Als je nauwelijks naar buiten hoeft, 
weinig op de planning hebt staan en kaarsjes
in huis hebt.... Dan is een dag als 
vandaag best fijn!

Lekker geluierd en hier en daar wat 
geknutseld (stempelen was dit keer m'n favo
bezigheid). 

Verder besefte ik me vanmorgen tijdens
het ontbijt dat ik de kleurencombi
op m'n etagère (okergeel en oudroze)
echt supermooi vind! 
Warm, winters en eigenlijk zoek je ze niet
bij elkaar, I like that!


Hoe was jullie (storm)dag?!

Snel m'n bed in, want vroeg uit bed met
dit weer is wèl dramatisch!

Ciao :-)

13 opmerkingen:

  1. Oh hoe knus is dat allemaal, heerlijk. Hier ook flink kaarsjes en kachel aan gehad :-))

    Fijne week XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! So inviting...like a big warm hug! Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O zo gezelligjes!!!en ja vroeg uit bed is nu een nachtmerrie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke plaatjes! Wel geluierd hier, maar ook twee kinderen dus kon niet de hele dag niks doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, kaarsjes aan, dekentjes erbij, filmpje, chocomel.... heerlijk. Fijne week!
    Lieve groet Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit! Ook wij hadden een rustig dagje met wat knutselklusjes, af en toe een rondje met de hond en een spelletje met onze nieuwste aanwinst... een sjoelbak ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zeg!! Als je niet naar buiten hoeft is dit DE ideale dag om lekker te genieten van elkaar! EN gelukt vanmorgen om NIET 10 keer op `snooze` te drukken ;)
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gezellige foto's! De combinatie van kleur is inderdaad mooi. Zelf vind ik paars en oker of blauw en oker (in combinatie met goud) ook prachtig.

    Ik heb mijn stormdag deels bij familie doorgebracht en deels in de keuken :-)!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Janny kom ik op jullie blog....wat een gezelligheid hier! Ik ga jullie volgen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....