zondag 11 november 2012

Eindelijk op Pinterest!!

Eindelijk.... zit ik ook op Pinterest!
Heidi heeft me overgehaald, aangezien ik ook altijd bergen ´leuke plaatjes´ op mijn computer had staan.
Niet dat ik er echt wat mee deed, maar zo leuk om er naar te kijken...

afbeeldingen van Pinterest

Je kunt mij vinden als `Chrissie Lovely´
Ben er nog niet heel handig in, maar het werkt volgens mij enorm verslavend!
Maar het scheelt wel een hoop ruimte op m´n computer
Zitten jullie ook op Pinterest? En zo ja, hoe kunnen wij jullie vinden??

Verder een rustig dagje, lekker aan het genieten van het heerrrrrlijke herfstweer!
En straks met Mr. A bij Heidi en Mr. B eten... gezellig!
Fijne dag allemaal!!

16 opmerkingen:

  1. Je kunt een banner plaatsen op je blog!
    Kijk ook op mijn blog...
    Super handig en zo kan ik je vinden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou...da's ook toevallig, heb gisteren net een account aangemaakt na lang wikken en wegen maar wat is het leuk hè? Ik ga je volgen hóór. P.s. hier ben ik te vinden: http://pinterest.com/wimpyfreubel/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb idd ook een banner op mijn blog waar je op kunt klikken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad heel verslavend,maar ook heel leuk!!
    Ik heb een link op mijn blog gezet naar pinterest!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niceeee, ja ik moet het ook nog gaan instaleren :), maar eerst maar eens naar Barca ;)! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk!! Dat werd wel tijd ;-) Ik ga je zo gelijk opzoeken!
    Je kunt mij vinden onder de naam Maaike Visser (hoe verrassend..!!)
    Veel plezier! En ach, verslavend.. daar ben je zelf bij toch?!
    Groetjes! Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha nou ik heb ook een poging gedaan maar ik ben daar echt zo'n knurft in, ik snap er werkelijk waar nog niks van zucht. Iedereen doet het dus ik moet het toch ook echt gaan snappen :-/

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeg, jullie ook al op Pinterest, dan ben ik wéér een half uur langer aan het neuzen op andermans prikborden! ;-)
    Het is idd mega-handig om dingen te bewaren, maar het werkt wel verslavend, dat rondneuzen ...
    Ik heb een link op mijn blog, zo kan iedereen die wil gaan kijken. Happy Pinning!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jij ook op pinterest zit. Sinds kort ben ik ook plaatjes aan het plakken :-)! Ik ga je zoeken.

    Fijne week!
    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pinterest is verslavend en zo inspirerend! Ik ga je zoeken. Kleine Gelukjes zit er ook. www.pinterest.com/kleinegelukjes. Veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh helemaal leuk Pinterest, en idd zeer verslavend..
    ik heb ook een button op mijn blog waar je op kan drukken om naar mijn account op pinterest te gaan.

    ga je ff snel opzoeken..

    tot pin ze..

    lieve groetjes natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk uit hoor, verslavend.. Mijn naam gewoon Martine Vianen. Tot ziens op pinterest. Groet, Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig! Ik ben je gaan volgen en ga vanavond eens je borden doorspitten :-) Je kunt mij vinden via http://pinterest.com/tantejannies/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben een absolute fan van Pinterest!!!! Hier is mijn link.
    http://pinterest.com/katrienorlans/
    Ik zoek je even en volg je dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk ik ga je ook opzoeken...mocht je de mijnes :) ook leuk vinden...
    http://pinterest.com/ensuus/

    Pinze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hè? Wij zijn er ook op te vinden hoor; onder http//pinterest.com/jansus&/
    Ik ga gauw eens even bij je buurten
    Groetjes Jaine

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....