donderdag 1 november 2012

En dan is er eindelijk een winnaar.....


HOE nerveus, teleurgesteld en gespannen zijn jullie
deze week geweest?!

De dames van Wit en Bont lieten het mooi 
afweten! Voor sommige nog een kans om zich 'over de
datum' nog aan te melden voor de give-away :-).

Tja, maandagavond zouden we onder luid 
tromgerommel de winnaar gaan 'trekken'. 
Helaas werd Chrissie ziek...
Vervolgens voorbij vliegende dagen en nu zonder
commotie en tromgeroffel (maar dat denken we
er gewoon bij) is er een winnaar uit komen rollen!

Hoop maar dat jullie vertrouwen hebben in de 
wijze waarop, want heb hier niemand die me op dit
moment controleert...

Maarrrrrr, nu dan toch echt HET 'Tadaaaaa-moment'!!

Janny van Especial and More,
jij bent de gelukkige winnaar!

Wil je je adres mailen naar 
heidiwith@hotmail.com

Bedankt trouwens hè voor alll jullie ontzettend
leuke reacties!! 


Verder nog wat gezellige foto's van m'n vrije
dag deze week;

* Lief herfstkadootje van Chrissie (borduurring met
kant + versierd tasje) Had al TE vaak gezeurd dat ik
noooooit een borduurring vond in de Kringloop, spontaan
vond ik er van de week één, sorry Chris! :-)

* Ontbijtje met 'n lekker bakkie + beschuitje met
hagelslag, mjummie!

* Natuurlijk blogjes bijlezen.

* Kleurenpaletje voor toekomstig huisje van Mr. B en mij (?)

* Trying to make pompoenetjes volgens een TE makkelijk
DIY van pinterest... Euhm...alleen mij lukt het tot nu toe niet :-(


Fijne Avond Ladies!!!

8 opmerkingen:

  1. wat leuk! gefeliciteerd janny! ik geef twee hele leuke items weg van River Island (navy blazer + portemonnee) op mijn facebook pagina, wil je meedoen? je vindt mijn pagina door hier te klikken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnares!
    En heerlijke plaatjes van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaar! Ik ga zo ook de trekking doen, spannend...! Fijn weekend meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Janny!!
    Meiden bedankt voor de leuke GiveAway!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maryska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan Janny! En jullie bedankt voor het organiseren van deze mooie give away! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik heb de give-away gewonnen!!!!! Ik wacht met spanning af wat ik krijg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chrissie en Heidi bedankt voor deze superleuke give away. Ik heb er een blogpost van gemaakt! Sorry dat dit nu pas gebeurt, maar ik heb op dit moment meer werk dan tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....