woensdag 14 november 2012

In my dreams....

...Heb ik een huis vol Studio Ditte behang!


Het nieuwe 'lepeltjesbehang' in de keuken...



De knoopjes in de craftroom...


Ach en voor de bordjes vind ik een leuk plekje
in de eetkamer, de vogelhuisjes in de gang
en zo droom ik nog ff verder...

In my dreams!

Want... Dit is mijn/onze uitdaging van de
komende tijd;

Huis van vriendlief en mij mixen, matchen,
concessie hier, concessie daar en nieuwe vondsten
opdoen die we samen leuk blijken te vinden
(of mee kunnen leven ;-))


Contrast, da's het enige woord wat hierbij
past geloof ik.

Ach, best een leuke uitdaging (soms minder; bye,
bye roze, krullerige prullen, Hallo strakke, grijze,
volwassen stuff),
maar jullie begrijpen vast...
Studio Ditte is voorlopig nog 'In my Dreams'
:-)

Ik hou jullie op de hoogte van dit avontuur!
Hebben jullie er ervaring mee?

13 opmerkingen:

  1. Lijkt me een beetje veel: OVERAL studio Ditte behang. Misschien gewoon ergens één wandje of een MDFpaneel behangen. Kun je ook zo weer weghalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahhaha heel leuk maar hou het safe bij wit en grijs .... maar vind die kleuren en prints wel wat voor jou ....die lepeltjes behang vind ik wel heel erg gaafff ook wel leuk om andere dingen mee te doen ...ben benieuwd ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och jee wat een uitdaging! Heel veel succes (geen ervaring mee ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee, wat een verschil! Ach, ik 'mocht' ooit geen groene muur en nu hebben we geen muur zonder kleur dus er is hoop, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach meid! Het is wat, maar je krijgt er wel een leuke vent voor terug! Haha

    Succes en niet zomaar iets weg doen hè! Veel is bij mij welkom voor een tweede leven! ;) en dan mag je zo vaak bij mij langs komen als je wilt!

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha zet hem op!!
    1 muurtje moet toch wel lukken? achter de mega coole platte 3d breedbeeld tv ofzo? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh als ik zulke berichtjes lees ben ik altijd zooo blij met m'n vent (altijd trouwens hoor) Ik mag werkelijk alles :-)) Heel relaxed en echt, ik heb een heeeele stoere vent hoor maar als ik lekker kan prutsen in m'n huisje dan ben ik gewoon een leuker vrouwtje voor 'm haha. Dat moet je hem vooral voorhouden en zeggen dat een ECHTE man, mannelijk genoeg is om rose te kunnen hebben ;-))
    Succes XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap wat je bedoelt ... mijn man is gelukkig erg makkelijk en onze smaken komen aardig overeen ... hij wil alleen geen lavendel blauwe voordeur dat idee kreeg ik er echt niet door .... succes ... groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volwassen grijs. Klopt wel een beetje, mijn smaak is ook veranderd in de loop der jaren. Maar ik vind het behang van studioditte echt geweldig! Knap hoe het elke keer verzinnen. Je komt er vast samen wel uit, beetje geven en nemen.
    Succes!
    Lieve groet, Martine
    (www.martinevianen.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och dit is zo herkenbaar... Vriendlief en ik willen binnenkort ook gaan samenwonen maar hij heeft me toch gevraagd om niet zoveel 'prullaria-en-andere-kringloop-spullen' in huis te zetten. De volgende dag vroeg hij me zelf (uit het niets) of we weer eens samen naar de kringloop zouden gaan. Ik heb hoop... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lastig hoor! Ik ben ook heel erg van roze, maar dat ziet manlief binnen ook niet zo zitten. Dus dan leef ik me maar helemaal uit in de Pipowagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik ben ook op zoek naar nieuw behang en kan helemaal niet kiezen! Er is tegenwoordig zo veel op de markt ... gek word ik ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....