zondag 18 november 2012

Kringloopvondsten!

Gisteren was het echt zo´n dag om te kringlopen!!
( althans, hier de hele dag mistig en grijs )
s middags dus met mr. A naar een leuke kringloop!!
Mr. A duikt ergens in de hoek met een mannenblaadje...
soms ook wel de Donald Duck ;-)
En ik kon m´n slag ( -je ) slaan!

Thuis alles schoonmaken en dan ( het leukste gedeelte ) kijken waar je in huis weer een leuk hoekje kunt maken! En natuurlijk foto´s maken voor de blog en Pinterest

Kringloop: gele borden, botermesjes.
Kringloop een aantal weken geleden: apothekersflessen
Bloemen: bloemist ´van Buren´ ( Nieuwerkerk ad IJssel )
Sierfruit: bloemist `Slingerland` ( Gouda )
Poster: via Etsy, gekregen van Heidi

10 opmerkingen:

  1. mooie foto's zeg! die rechts-boven vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n dagje en een super mooi resultaat! Mooie foto's ook!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je leuke dingen gescoord :)! Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vondsten! En leuke man die gewoon meegaat....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahh fijn, leuke vondsten scoren :-) en er weer een leuk plekje voor vinden. En bloemen hè, die zijn onmisbaar vind ik.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kringloop is het leukste van alles. Bijzondere dingen speuren en vaak voor een prikkie. En dan de reactie van vriendinnen, waar haal je dat vandaan. Hoe vaak ik niet kringloop zeg.. (

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, ik moet echt eens naar jouw Kringloop! In Utrecht vis ik gewoon te vaak achter het net. Puh!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's! Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love to ride my bike too. Cycling is super fun. Going with a friend is even better.

    -zane

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....