maandag 5 november 2012

Kringlopen....


Ik ben een beetje inspiratie-loos
momenteel als het op bloggen aankomt...

Gelukkig struin ik wel met regelmaat m'n favo
kringloopjes af en ontdek ik zo nu en dan een
nieuwe... :-)

Dusss, weer eens wat aankopen die zeerrr
blogwaardig zijn...


* Een 'oud' Hema-blik.
* M'n favo vierkante bekertjes (de roze en
rode had ik al) werden aangevuld met een gele...
(Gna, gna, voor 25 cent, terwijl ik ze op de 
snuffelbeurs steeds voor 4 euro zag staan)
* Zwarte strik: 'k verzamel momenteel broches om vestjes /
blazertjes etc. op te leuken.
* Doddig vaasje die ik gewoon niet kon laten staan.


Van 't weekend scoorde ik daar nog eens
twee vintage kussenslopen bij en een geborduurd
tafellopertje... 

En ondertussen bekijk ik m'n huis weer eens
kritisch, want hé, allicht dat ik wel wat ontdek
wat in m'n doosje in de gangkast kan...
Doosje vol, hop naar de Kringloop!

Ik vind dat ik de economie meer dan voldoende
draaiende hou ;-) 


Ciao!



12 opmerkingen:

  1. Leuke vondsten! Dat blik van de Hema is zeker leuk, nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am so loving these square little mugs...so so darling. Happy day to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schatten heb je weer gevonden.
    Je moet net geluk hebben he.
    De ene keer vindt je allemaal leuke dingen en de volgende keer niks.
    Maar het lijkt dat jij altijd tegen iets leuk aanloopt.
    Leuk hoor.
    Geniet er maar lekker van .
    Groetjes Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog zo'n inspiratieloos geval :-/ maargoed je hebt wel leuke spullen gescoord :-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht al, waar blijf je met je gezellige blogjes... ;-)

      Verwijderen
  5. Wat een leuke spullen weer zeg!
    En uhm.. Kringloopspullen blijven altijd blogwaardig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige vondsten heb je gedaan! Vind dit toch wel zeer inspirerend hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk kringloopvondsten!
    Die koppen zijn zeker soepkommen van glas? Wij hadden zulke thuis vroeger, volgens mij kreeg je die ergens bij...
    Hoe dan ook, ze zijn leuk!

    Groetjes,
    Karin (ook al zo inspiratieloos als het op bloggen aankomt...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede vondsten! Het ´oude´Hema blik heb ik zelf ook )van de Hema :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekkere buit hoor!! Vooral die kopjes zijn super!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....