woensdag 7 november 2012

Lang leve....

....Blogland en Pinterest!

Al ben ik dan inspiratie-loos, ik verzamel
wel eindeloos veel inspiratie...
Mapje 'Crea bea', 'Wedding', 'Sweet Home'
en ga zo maar door!


Vandaag wat plaatjes uit m'n crea-bea-mapje!
Ik kan er eindeloos naar kijken, maar het werkelijk
gaan doen valt nog niet altijd mee.
Eerlijk gezegd gebeurt dat veel te weinig...

Maar ach, ik deel het weer met jullie 
en ondertussen bedankt voor ALLE inspiratie
die jullie verspreiden!

Oh ja, ik vind die gepunnikte woorden ZO leuk!
Daar ga ik me maar eens wat meer in verdiepen...
nu...of ooit...


Fijne Avond!!

11 opmerkingen:

  1. Ja, ja, Pinterest is leuk en verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes! Vooral die hangende blaadjes. Je moet er maar opkomen!

    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk moodboard zo bij elkaar. Pinterest is een geweldig iets.
    Fijne avond!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa pinterest is zo verslavend.... Ga je even opzoeken. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collage! En inderdaad blogland en pinterest zijn heeeeeel verslavend! :)
    Jullie ook een fijne avond!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Vooral het krantenpapiertje met hartje eruit geknipt. Zo eenvoudig en zoveel sfeer! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, zoo herkenbaar! Ik pin me suf, maar wat ik er nou werkelijk mee doe..valt tegen hoor! Het komt er zo weinig van om even lekker te gaan zitten knutselen en prutsen. Wel jammer, maar oké, alleen maar kijken is ook al leuk!
    En Pinterest, jaaaaaa heerlijk!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inspiratieloos? Lees ik dat goed? Dat is jullie give away zeker niet! Vandaag werd ik verrast door een doos met een heel mooi etiket en met heel veel leuke cadeautjes. Heel erg bedankt! Ik ga het allemaal laten zien op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello ladies! Yes...I confess...I am a 'Pinterest-a-holic'! I love all the beautifully eye candy and inspiration too. Beautiful collage! Thank you for sharing. Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mee eens. Pinterest is zo leuk! En ook handig als je dan toch besluit om iets te gaan maken... Kun je altijd weer de werkbeschrijving terug vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, dat ken ik! Hele boards vol met ideeën, maar echt iets maken gebeurt niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....