dinsdag 20 november 2012

Shoppen...

 
Vandaag...
 
...Ging ik naar de stad (zo noem je dat als je
in 'n durp woont)
...Ging ik shoppen met een stapel kadobonnen in
m'n tas (heerrrrlijk shoppen is dat!)
...Haalde ik een fotoboekje op met huis- en blogfoto's.
...Maakte ik foto's van m'n besjes...love it!
...Deed ik een bakkie bij m'n vriendin.
 
Genieten dus!!
 

 
...Eindelijk Coco Chanel Mademoiselle gescoord!
...Oorbellen in m'n meest favoriete kleur :-)
...En twee kopjes van Greengate...zo leuk!!

 
De mokjes heb ik gekocht bij Juffrouw Saartje
in Gouda!
Een ge-wel-di-ge winkel waar je ein-de-loos kunt
kijken, kijken en veel te veel dingen koopt!

 
Ben ook super blij met m'n fotoboekje.
Zeker omdat ik over een klein half jaartje
naar m'n lief ga verhuizen...

 
Ladies, fijne Avond!!!!




28 opmerkingen:

  1. Wauw, zo'n fotoboek is echt een goed idee! Ga ik misschien ook een keer doen! :) En super leuke aankoopjes (mmm Chanel!).

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige aankopen!
    Juffrouw saartje is echt geweldig!
    Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd waar je woont want ik woon ook in een klein stadje 15km vanaf Gouda...

    Fijne avond!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. War leuk allemaal!

    Gr. Linda(www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker is Juffrouw Saartje een leuke winkel.
    Gerund door een paar heel gezellige dames.
    Van mij en mijn zusje ook een van de favorite winkels.
    Laten wij nu in Gouda wonen. We staan er met kaarsjes avond
    op de markt. In dezelfde straat.
    Schattige kopjes trouwens.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg zo'n foto boekje, vooral omdat je binnekort gaat verhuizen. Ik ken juffrouw Saartje niet maar misschien is dit de aanleiding om weer eens naar Gouda te gaan ;-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! En je besjes zijn ook leuk :)
    Ik vind je blauwe muur zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsjonge, en dat op een doordeweekse dag!! Wat een gezelligheid en goed geslaagd!
    Leuk oorbellen trouwens...
    Groetjs Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's!
    Ben je blog aan t bekijken, had hem nog niet eerder ontdekt
    [Beetje gek, ik weet het :-)]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die kopjes zijn echt fantastisch! Daar kun je heerlijk thee uitdrinken denk ik zomaar!?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. TE leuke dingen allemaal! Ciao bella, het was nice daarnet, chillen bij de chicken in the hood ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige dingen heb je gekocht en heerlijk genoten heb je van je dagje op stap in de stad....geniet lekker ervan ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, jij hebt jezelf lekker goed verwend. helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik even op 1 van mijn favoriete blogs, kom ik zomaar een hele lieve reactie over onze eigen winkel tegen. Dank je wel, betere reclame kunnen we niet krijgen!
    Veel plezier met je mokjes en hopelijk zien we je snel weer.
    lieve groet van Ella ( een Saartje)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig fotoboekje!
    Ik zou zeggen, zoek een uitgever, ik zou zo het kopen!
    Nu heb ik een lichtelijke woonboeken tic, maar volgens mij vele met mij.
    Echt zo'n boekje om cadeau te doen met Sinterklaas of kerst..
    Leuk, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk weer, je foto's!! Mooie kleurtjes heb je toch! Da's ook zo duidelijk op Pinterest te zien, lachen! Je hebt groot gelijk met je boekje, je hebt ook echt wat los te laten, straks. Je eigen huisje met alles zoals jij het wilt (soms droom ik daar wel eens van, maar nooit spijt gehad van mijn man, hoor ;))
    Geniet van je mooie aankopen!!
    Liefs, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo'n leuke dingen gekocht!
    En die besjes zijn echt zo mooi tegen die mooie kleur op je muur

    Liefs,
    Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Winkelen met een pak cadeaubonnen op zak is toch het leukste :-) Goed geslaagd zeg! En wat heb je een prachtige kleur op de muur! Daar steken je besjes mooi tegen af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Winkelen zonder geld uit te geven. heerlijk! en verhuizen brengt weer leuk inrichten met zich mee. Je bent een gelukkig mens lees ik. fijne dag. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een top fotoboekje!!!
    En leuke pics.
    Ben je ook een green gate fan????ik had kopjes gekocht met het idee ze kado te doen. Toen dacht ik verassing!!!!kado voor mij:) erg he.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeeerlijke foto's weer, ik ben weer blij! En Coco Mademoiselle is al jàren mijn parfum, dus als ik je ooit tegenkom dan zal ik het wel ruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi foto`s..... en je bent leuk geslaagd.
    Heerlijk jezelf eens verwennen.
    Geniet ervan.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat grappig om te lezen, je woont in een durp en ga naar de grote stad en dan lees ik ineens Gouda!! ik woon ook in een durp en ook wij gaan naar de grote stad Gouda! En ja ook juffrouw Saartje is bekend.
    heerlijk om daar rond te snuffelen.

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezellig dagje met leuke aankopen! Wat een mooi fotoboekje heb je gemaakt, heerlijk om af en toe door te bladeren en te genieten.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben gevallen voor jullie blog! Ga er eens goed voor zitten een keer, ben jullie gaan volgen.
    Groetjes Sabrina van Bij Saab

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige foto's en een fijn berichtje weer, ik geniet mee van jullie moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kom ook regelmatig bij Saartje,ik woon daar niet ver vandaan,mooie spullen heb je gekocht,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie spullen. En die bessen tegen die blauwgroene wand ... mooooi! Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....