dinsdag 27 november 2012

Sinterklaassss....


Wat ik aan het doen ben??!

Inpakken, kadootjes verzinnen, hier en daar
zelf wat freubelen and so on...


Deze tijd vind ik altijd zoooo leuk!
Stiekem wat in vriendlief z'n schoen stoppen,
of gewoon aardigheidjes bedenken voor
lieve mensen om je heen...


Uiteraard in leuke tasjes :-)

Blijft wel staan dat ik voor de vrouwen
in m'n familie altijd TE veel kadootjes weet
te verzinnen en volledig losss dreig te gaan,
maar voor de mannen loop ik meestal vast en
denk ik; pffff, waar zijn we weer aan
begonnen??! 

Soms dus ook nog een beetje sintstress ;-)

Maarrrr, dat mag de pret niet drukken!

Hoe gaan jullie voorbereidingen?
Enjoy!

16 opmerkingen:

  1. Zie al wat leuke tips....maarre...ideetjes zijn meer als welkom.....en idd zeker voor mannen, daar loop ook ik gelijk op vast.

    Succes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nie wachten tot die sint weg is!!! Ik ben een kerstmeisje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woehaaaaa, telepathie...ik zet net een bericht bij jou en ik krijg er één van jou!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuks maak je! Ik zal blij zijn als de Sint en bijbehorende familieperikelen naar Spanje zijn! ben ook een kerstmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van Sinterklaas maar dat had je natuurlijk allang op mijn blog gezien he? Daarna ga ik gewoon met dezelfde vaart door naar Kerst. Ik vier gewoon álles!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke sinterklaas-tasjes, weer eens iets anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er gezellig uit! Leuk om mensen op deze manier te verrassen.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk allemaal! Ik ga ook maar eens aan de slag... Nou morgen dan eigenlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik meld mij hierbij vrijwillig aan als zusje! Haha ik wil ook leuke sint cadeautjes! Dus wanneer vieren we het?

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tsjonge, ik geloof dat ik je ideetje pik met de munt op het pakje. Dat vind ik echt leuk gevonden... :-)
    Verder heb jij er in elk geval zin in en ik krijg ook zin om te gaan pakken.
    Fijne week en geniet van je inpakkunsten.
    Lieve groet, Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk leuk leuk !! ik ga deze ideetjes zeker gebruiken volgende week !
    Liefs, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/


    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijke vrolijke plaatjes word je gewoon blij van .... veel plezier deze week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel leuk uit, zo vrolijk inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er allemaal erg leuk uit! Om vrolijk van te worden. Heel veel plezier met inpakken!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke ideetjes zitten er tussen.
    INSPIRATIE komt boven borrelen.... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....