zaterdag 17 november 2012

Stempelen...


 

Heerlijk dagje vandaag...
Vanmorgen een fotoshoot gedaan van een
bevriende familie. Altijd toch wel weer even
spannend, maar eenmaal bezig, ZO leuk!

Vanmiddag m'n stempels weer eens voor
de dag gehaald...
Deze bekertjes van de Hema lagen nog
erg wit te wezen.
Leuk om met een tekst er op bij een kadootje
te doen.  





En over stempels gesproken...
Door een Swap met haar ben ik in het bezit
van twee heeeele gave stemels die ik ga
gebruiken voor The Wedding!!

Leuk voor op de enveloppen, bedankjes, kaartjes
en waar er maar gestempeld kan worden :-)

Ben er ZO blij mee! 

De stempelresultaten laat ik jullie tzt
zeker zien!


Verder ontzettend leuke kaartjes gekregen
via ShowHome! Leuke site hoor om lekker rond te
koekeloeren en veel medebloggers te ontdekken!

En nog even een kadootje voor m'n zusje
in elkaar geflanst...
Een theedoek met 'Bake on and eat cupcakes',
gekocht bij de Primark :-)


Jullie ook een lekker binnen-dagje met
dit gure weer?!

Fijn Weekend!!


4 opmerkingen:

  1. Ik was niet bekend met Primark...tot ik vorige week in Londen binnenging...eerlijk gezegd dacht ik dat ik in de hel zat...een vreselijke hoeveelheid mensen, je kreeg nog net geen duw...maar ik vond er zo'n zalige pyjamabroek, flanel in kerstruiten met rode zijden strik in de taille voor 5 pond!!! En toen dacht ik plots dat het toch een beetje hemels was daar...en nu heb ik spijt dat ik niet op mijn tanden gebeten heb en meer gewinkeld had ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempels echt gaaf!! Sinds kort ben ik ook aan het stempelen... Deze stempels zijn echt gaaf!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stempels!
    Ik ben vandaag ook meest binnen geweest, koud buiten!
    Ik ben bezig met breien en heb m'n werkje alweer moeten uithalen en weer opnieuw begonnen. Ha, het houdt je bezig denk ik dan maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stempels!! Daar kun je een hoop dingen mee mooimaken...
    Groetjes Lies
    theemutsss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....