donderdag 27 december 2012

Clean up!

Vandaag in huize Chrissie enorm
gepoetst en opgeruimd!!!
Soms ben je in the-mood... en aangezien ik dat niet zo vaak ben, maar dankbaar
gebruik van gemaakt!
Veel kersttroep al opgeruimd, van alle ´stompjes´kaars weer leuke theekopjes
gevuld ( voor kado )
lekker stofzuigen en
( heeeeeel ernstig, I know!! )
hyacinten bollen gekocht en in gezellige kopjes/bakjes gedaan.
Het is echt VEEL te vroeg,
maar had er zo´n zin in! 

Helaas, toen ik klaar was, was het
donker dus geen foto´s...
Wel wat inspiratie van Pinterest... om jullie een beetje een indruk te geven!


Hebben jullie kerstvakantie?? Ik heb vanmorgen gewerkt, en morgen ook weer, maar dan alweer weekend! Dus je hoort mij niet klagen!! ;-)

16 opmerkingen:

  1. Kersttroep????? O neen, dat mag pas wag op 2 januari hier...ik heb nu al een depressie dat kerst voorbij is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha lekker poetsen hoor, als je er zin in hebt moet je het ervan nemen ;-) Ik ben een enorme kerst en winter fan maar ik popel nu ook al weer om mijn kerst versieringen weg te doen en weer lekker op te frissen. Ach nog even, tot oud en nieuw mag het hier nog hangen. Kaarsjes zijn natuurlijk wel blijvertjes, die zijn altijd leuk. Ik hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad en alvast een heeeele fijne jaar wisseling.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk dat je het gezellig maakt in huis en het voorjaar al een beetje naar binnen haalt. Ik denk dat ik deze week je voorbeeld volgt. Vooral met het donkere weer dat we hebben is het heerlijk om wat vrolijkheid in huis te hebben.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Muy bonito!, la Primavera es la estación que más me agrada, llena de colores, es hermosa! Feliz 2013!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig onder de Kerstboom Tilda's Spring Time gelezen en me verheugd op het vrolijke voorjaar!
    Onder de boom lagen kinder-brei-pennen voor ons jongste dochtertje (5 jaar); ik heb haar vandaag leren breien.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om even lekker op te ruimen, maar het is inderdaad ook niet mijn hobby... De boom heb ik vlak voor kerst pas gezet, dus die laat ik nog even tot 2 januari staan en dan ook hier grote schoonmaak en de voorjaarsbollen weer naar binnen!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmmm....heerlijk! Die schoonmaak-moods zijn hier zeldzaam!
    Vandaag in onze winkel al wel alle kerst(zooi) eruit gehaald...
    Thuis komt later nog wel...energie is nu wat op :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ik heb ook alweer zin in hyacinten enzo..
    de kerst spullen ook naar zolder (leek wel kermis hier binnen mij te druk)
    en ben ook erg opruimerig o het moment. Heerlijk het kan maar weer gedaan zijn.
    Morgen ook maar eens hyacintjes kopen en wat een leuk idee om het in allerlei leuke kopjes etc te doen !!
    werkze morgen en alvast heerlijk weekeinde !
    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh jij hebt ook alles al weggedaan, nou dan mag ik ook! Het mag niet van mijn moeder...hahaha, ik ben 32, moeder van 2, getrouwd en nog luister ik naar mijn moeder. Ach als mijn kinderen dat later ook maar doen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, hier blijft het zo lang mogelijk Kerst!

    Ik neem het ervan, en heb m'n shop tot 7 januari dichtgegooid. Ik was echt toe aan vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is maar goed dat ik je berichtje zie anders had ik ongeveer hetzelfde gepost hihi.
    Heb me de hele week met griep van bed naar bank gesleept en ben nu alle kerstdeco. wel zat, erg he hihi.
    OPRUIMEN!!!!!!can't wait.
    Geniet van de hyacintjes, heerlijk toch...ze ruiken zo sweet!
    Thanx voor je post dat vrolijkt een zieke weer op:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent al lekker bezig! Hier gaat pas 2 jan de boom eruit, al kan ik daar ook wel weer naar verlangen hoor! Maar de kerstlampjes vind ik nog zo gezellig.
    En dan weer op naar de Lente.. Al duurt dat nog even.
    Fijne jaarwisseling nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh heerlijk! ik krijg ook al de kriebels hoor!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh heerlijk, alles weer opgeruimd en schoon. Mag hier ook nog niet van vriendlief. Maar die bolletjes.... Veel te vroeg idd maar ik verlang zoooo naar lente. Misschien moet ik van de week ook nog maar wat bloeiertjes in slaan. Leuk, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker gevoel is dat he,de boel weer een beetje aan kant. Wij hebben ons gestort op de zolder, ook fijn maar nu beneden is het een enorme puinhoop door alle vuilniszakken die nog afgevoerd moeten worden. Op 1 januari ruim ik altijd de boom op en dan wordt het weer echt netjes en tijd voor voorjaarsbloemen want als ik dit zo zie, krijg ik daar weer helemaal zin in.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....