zaterdag 8 december 2012

Dank u Sinterklaasje en... 'k ben bezig!!!


Sinterklaas is nu ECHT vertrokken,
maar ik was dit jaar weer ZO blij met  
deze beste man! 

Gisteravond kwam m'n familie eten en daarna...
uitpakken maar!!!

Van m'n zusje twee kommetjes van Opal (de lichtblauwe
en groene... die spaar ik! Heb nu al 5 kleurtjes.
En ik kreeg van haar een juskom van Maastricht...Love it!
Van m'n mams twee mokken van PIP :-)

Maarrrr, de klapper van de avond...
Het lampetset van m'n oma!! 
M'n zusjes en ik zouden al een tijdje geleden kijken wie
'm mag hebben, maar dat stellen we steeds maar uit
en nu hadden ze bedacht dat ik 'm mag hebben!
Hoe lief en HOE mooi is ie he?! 
Het set is ook van Maastricht...

Ben er zooooo blij mee!!!


Was er echt helemaal dolll, enthousiast en
beetje stil van... Thank you sissies!!!

En nu... ben ik bezig, lekker, fijn bezig!
Tussen alle bende maak ik even een blogje en
ga nu weer verder met m'n boom...

Zonnetje schijnt, nog een klein beetje wit
buiten, muziekje aan... 


....Most wonderful time of the yearrrrr


Fijn Weekend!

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een supermooie cadeaus!! Ik kan me voorstellen dat je blij bent met dat lampetstel!
    Fijn versieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat ze jouw de set gunnen!
    Veel plezier met de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachte die lampetset. Ik heb er ook eentje van mijn oma. Koester hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm kga volgend jaar toch maar sinterklaas vieren :-) wil ook zulke mooie kadootjes !!! :-)


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's weer.
    Zou zo mijn lampet stel op gaan halen bij m'n moeder (de vorige bewoners van ons huis lieten er 1 staan) maar weet niet waar ik hem zou moeten zetten.
    Geniet lekker van deze wonderful time of the year, ik doe mee!

    Ps eindelijk ook een blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo.. Wat ben je lekker verwend!! Wat een prachtige kadootjes en dat lampetstel, prachtig! Je bent vast erg lief geweest dit jaar ;)
    Succes met lekker kerstversieren..
    Groetjes Lies van Theemutsss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke post en foto's. Ik ga mijn kerstboom volgende week zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie presentjes!!
    En ik vind je kerst huis ook heel gezellig worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige cadeaus! Die Opal kommetjes zijn zo leuk! Ik heb zaterdag het hele rek dat in het huis van mijn opa en oma hing gekregen. In allemaal verschillende kleurtjes :-) (dat rekje hing er al toen ik nog heel klein was. Heb er altijd op zitten 'azen' haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....