vrijdag 14 december 2012

Happy Weekend!

Weeeekend....heerlijk!
De ene keer ben je er meer aan toe
dan de andere, maar vandaag heb ik
er wel heel veel zin en behoefte aan!

Regen, regen, dus we kunnen
dit weekend wel wat inspiratie
gebruiken :-)


Vanavond eerst bij zusjelief eten,
misschien nog naar de kerstmarkt in 't dorp
(als het een beetje droog is)
en verder lekker de tijd om blogjes te
lezen :-)

Als jullie zin hebben in inspiratie,
kom dan gezellig langs op Pinterest.
We zijn inmiddels fanatieke 'pinners' :-).
Dus kijk hier en hier voor Witte en Bonte 
(Christmas) inspiratie!


Wens jullie allemaal een 
heellll Fijn Weekend!

10 opmerkingen:

  1. Jàààà dat heb ik al gemerkt dat je een pin-freak bent!!!! Ik zie al je pinnetjes passeren...maar luister wie het zegt, ik ben ook zwaar verslaafd hoor!!!!
    Wat was het leven saai zonder Pinterest!!!
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke inspiratie! Fijn weekend +++ Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook al een tijd pinverslaafd, het is zo fijn om al die mooie beelden daar te zien. En handig dat ik al mijn favorieten weer makkelijk terug kan vinden.

    Jij ook fijn weekend, als t goed is dan wordt t morgen weer wat droger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een mooie foto collage ! dat belletje in het midden daar gaat een hart sneller van kloppen, zo ook vanmiddag bij Albert Heyn, een super leuk theepotje met bloemetjes (ik drink geen thee ?!) dus mijn arme hart gerust en teleur gesteld en het theepotje NIET gekocht ! (beetje spijt nu)
    Fijn weekeinde,

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk! Heb soms last van een overkill aan inspiratie, vind zoveel leuk en dan zit ik alleen maar te surfen en komt er niets uit m'n handen, ook weer jammer.
    Hier kwam het weekend ook als een welkome afwisseling, nog een week en dan vakantie.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je weekend! (ik heb geen pinterest..)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van inspiratie, dus ga zo gelijk op jullie Pinterest kijken! En een mooie kerstheader hebben jullie gemaakt zeg! Leuk!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....