zaterdag 29 december 2012

Kringloopjes en een beetje voorjaar in huis!

Als beloofd van de week, hierbij wat foto´s van huize Chrissie mét voorjaarsbolletjes!!


Verder vandaag naar de Kringloop!! 3 grote tassen weggebracht maar ook weer 1 tas volgeladen... tja...


Leuke, oude spellen gekocht. Om kaartjes mee te maken, of gewoon om leuk mee te spelen!!
Verder een mooi, geborduurd tafellaken!! En een stapel pastel-kleurige
Tupperware trommeltjes.
Die ouderwetse zijn ( vind ik tenminste ) veeeeeel leuker dan de nieuwe ( veel te fel ) en zet ik gerust zo op tafel! Hadden jullie een leuke dag??


20 opmerkingen:

  1. Dat hertje onder het huisje is zoooo schattig!!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wij hebben een strandwandeling in de zon gemaakt, afgesloten met een clubsandwich bij een haartje, beide heerlijk! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaja.. je brengt wat... je haalt wat, jammer dat we allemaal niet dicht bij elkaar wonen dan konden we een ruilmiddag organiseren :-)
    Zo'n tafellaken heb ik gisteren weggebracht (vraag me af in welke kringloopwinkel je bent geweest haha) ik bracht het weg omdat er vlekken in zaten die ik er met geen mogelijkheid meer uitkreeg.
    Je hertje is trouwens een dotje !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha... eentje in Waddinxveen! En ben al in de weer geweest met ossengal omdat er inderdaad een paar vlekken in zitten!!
      Zou echt hilarisch zijn als het jouw tafellaken is!!! ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een gezelligheid bij je! Leuk die bolletjes in de kopjes, leuk idee!
    Fijne avond! Groetjes Lies van Theemuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh ja voorjaarsbolletjes... :) heerlijk weer! Ik moet van mezelf nog eventjes wachten tot 2 januari.. nog even volhouden! Maar het ziet er weer super gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello ladies! What loveliness! So cheerful! Makes me want to shake off the winter chills! I hope you have had a very merry Christmas, and all the very best for 2013! Tania ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vondsten weer! je voorjaarsbolletjes misstaan niet met deze temperaturen. Ik had vanmiddag zelfs de deur even open en hoorde de vogels fluiten! Ik zal niet meer zeuren om sneeuw, van mij mag het nu ook voorjaar worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, jij hebt al gedurfd om hyacinten in huis te halen ?? Dan wacht ik ook niet meer langer, dit is het startschot!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om wat weg te brengen, maar zeker ook om met een goed gevulde tas weer thuis te komen; leuke vondsten!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, tja met niets terugkomen van de kringloop is ook echt onmogelijk, hè? Leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ken ik !
    Iets wegbrengen en dan toch weer spul mee terugbrengen....Pff
    Tsjaa zei de man achter de kassa bij de kringloop toen ik me daar over beklaagde...daarom heet het ook Kringloop!
    Uhmm...inderdaad...
    Leuk die kopjes! Ga ik ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig met die bolletjes in de kopjes! En heerlijk he, van die oude spellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie fotootjes weeral!!!
    Fijn eindejaar!

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik krijg er helemaal zin van in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha inderdaad dat zou echt lachen zijn haha maar nee en ik kan me ook niet voorstellen dat je het gekocht zou hebben vanwege de kerrie vlekken :-) ik heb het in Sliedrecht gebracht hihi.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk die voorjaarsbolletjes, schandalig te vroeg maar o zo leuk hihi!
    Ik hoop stiekem dat het deze winter niet kouder wordt. Ik houd niet van kou...dus op naar het voorjaar, thanx voor het voorproefje X

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....