maandag 10 december 2012

Over rommel, foto's en inspiratie...


Hoppa, ineens weer een bende aan
bloginspiratie :-)

Regelmatig hoor ik; 'Het ziet er op de foto's
zoooo keurig uit, sjonge, mooi hoor'. En ergens
denk ik er dan een zucht bij... 
Hihi, geloof me, ik ben een kei in 'om de rommel
heen' fotograferen. Hup, even een zetje geven
en 't ligt net buiten beeld. 

Rommel is real life en dan vind ik het prima
(oke, oke, tot op bepaalde hoogte),
maar op een foto vind ik het dan ineens heel storend.
Voor die mensen die juist van real life beelden houden,
denk er bij deze gerust wat rommel bij!:-)


Heb m'n schilderij een beetje beplakt; Joy to the World!


M'n spiegel is beplakt met een hart wat ik van
pijpenragers heb gemaakt... Ze komen uiteraard uit
de Kringloop, ook al handig voor knutselspulletjes ;-)

Op de eettafel een witte tafelloper met daar op
allemaal kanten oma-kleedjes. Ze liggen er los op, 
een toestand want ze verschuiven uiteraard voortdurend.
Ik ben dollll op kanten kleedjes en heb er zelfs
een Pinboard aan gewijd :-)

Oh ja, op tafel ben ik echt een master in het 
'om de rommel' fotograferen! Hier lagen werkelijk m'n
gehele tape-collectie, papiersnippers en kaartjes in
wording verspreid... Dusss, hier en daar een klein
zetje en.... hoppa! 
;-)


't Is echt TE leuk om alle kerstideeen bij jullie
te bekijken! Het zinderrrrt hier van
inspiratie :-)

Enjoy!

17 opmerkingen:

  1. Haha!! Ben ik even blij dat het bij jou ook zo gaat ;)!!
    Maar het ziet er wel heel leuk uit zonder troep!
    Dat real life zie ik hier thuis méér dan genoeg.. Die kleedjes zijn té leuk, ja! Allemaal van de kringloop?
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik doe precies hetzelfde als ik foto's maak. Of ik knip er nog even een randje met zooi af ;)

    Ik wordt trouwens helemaal vrolijk van deze foto's! Je schilderij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...super!!!
    Zoooo herkenbaar...hopakee...uit beeld :o)

    Fijne week! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, je schilderij met lampjes, hoe leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe herkenbaar! Maar toch levert dat de mooiste plaatjes op.
    En dus fijn om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jemineetje wat een zooitje bij jullie zeg, ik bedacht er heel veel rommel bij haha -- Gekkigheid hoor - ben verliefd geworden op dat roze kaarsje, dat flesje met dat hartje, de roze kerstbal (die in dat kopje ligt) het witte vogeltje. Dus als je daar oooooooit vanaf wil hou ik me beschikbaar. Verder vind ik het alles bij elkaar een heel leuk tafereel ! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ik ben weer bij... even rond gekeken wat er zo bij is gekomen.
    Mooie foto's leuke stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naast alle leuke dingen (wel of niet zelf gemaakt) is het fotograferen een onderdeel van blogkunst. Daar ben jij in ieder geval goed in, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er toch gezellig uit bij jou, maar nu weet ik waarom! ;) Ikzelf vind het al vaak te veel gedoe om de rotzooi weg te schuiven, want het is zoveel whaha! Maar even zonder gekkigheid; mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk die vrolijke foto's...
    En die kanten kleedjes, tja...dat vind ik natuurlijk helemaal het einde!
    Wat leuk om gewoon een bal in een kopje te leggen, weet je ik heb niet eens kerstballen hmmmm apart, maar ja wel waar!De perfecte nog niet gevonden.
    Oja en rommel net even buiten de lens, heel herkenbaar hihi!
    Mijn huis is ook nog eens heel donker, beetje jammer met foto's, dat is op jouw foto's echt top, goede kwaliteit en lekker licht.
    enjoy your chrismassy home
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a warm fuzzy post your photos are like something straight out of a magazine.....Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke ideeën het ziet er prachtig uit
    Liefs, Mi-lou
    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's!
    helemaal mijn smaak, ik hou dr van!

    Leafs Joekje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heeeerlijke kerstpost allemaal :-))) enne die rommel, ik herken het hoor.
    Af en toe ff iets uit beeld halen en opzij schuiven ;-)

    Fijne week weer en ik probeer Hermpie al te porren hoor haha, ze werkt ineens een periode full time dus das wel ff druk met d'r gezinnetje, vandaar.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....