woensdag 5 december 2012

Sint geeft een kerstkadootje....


Lieve dames,

Ik heb bij Wit&Bont eens rondgeneusd 
en was zeer verheugd,
Wat een bijzonder 'land' is dit,
vol dames met creativiteit en pit.
Toch mocht ik er maar eentje kiezen
en daarna pak ik weer m'n biezen.
Karoeza krijgt de kerstversiering in haar schoen,
veel plezier met versieren of wat je er ook
mee gaat doen! 

Lieve groet, Sint

P.S. Graag je adres mailen naar 
heidiwith@hotmail.com



Terwijl Sint nog niet helemaal is vertrokken,
staat m'n boom al in de gang te geuren, mmm...
Ter inspiratie haal ik weer even de plaatjes
van vorig jaar erbij.
Ik heb er weer zin in!! 


Fijne Pakjesavond!
(bij mij pas vrijdag)


8 opmerkingen:

  1. ha ha leuk. Ik ben het met Sint eens.... er wonen heel leuke dames in Nederland die behoorlijk creatief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan is ie al weg hoor (-:
    Evengoed veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reactie over bloggercapaciteit. (mariel hierboven had me ook nog getipt) Dankjewel Mariel!
    Maar ik had het bijna opgegeven. (Ik dacht dit was het dan, het bloggen, zie je wel, gaat het net zo lekker. Ik ben gewoon niet handig.)
    Ik heb mijn foto's getransporteerd naar Picasa en verkleind. Het is gelukt, als je me nu vraagt hoe weet ik het niet meer.
    Dus voor de volgende post moet ik weer spitten.. Maar ik ben als een kind zo blij dat ik weer kan bloggen.
    hele leuke sinterklaasavond. lieve groet Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, De Sint die een Kerst kadootje geeft...!! Gezellige avond!
    Groetjes Lies van Theemutsss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, ik heb gewonnen...wat ontzettend leuk!
    Dank, dank, dank. Ik mail je morgen gelijk mijn adres even.
    Nu eerst uitpuffen van het heerlijke avondje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your sweet Christmas hanger.......your decorations are beautiful.....Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij ons komt Sint zaterdag pas. Hij moet flink overwerken dit jaar merk ik al! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....