zaterdag 8 december 2012

Starting to look a lot like christmas....


Niet kunnen kiezen is vaak lastig...
maar niet met kerst!!
Ik heb zowel roze als wit-zilver...
Kortom WIT en BONT!! ;-)
Tja, we heten ook niet voor niks zo....
##################

Dit schattige huisje kreeg ik van de week
van Heidi... eueheuh...  
pardon... van Sinterklaas!
Verder geen nieuwe dingen gekocht dit jaar. Alleen wat vintage kerstballen
bij de kringloop en snoep-stokjes bij de Xenos



De boom is dit jaar weer groter dan ooit ( meer dan 2 meter hoog )
en staat eigenlijk gruwelijk in de weg...
Maar goed gelukkig is Mr A ook dol op een echt, grote boom en als tie weggaat in januari
lijkt het of je een soort balzaal
van een kamer hebt!
De boom is met wit-zilver-glas


Ook nog wat geknutseld vandaag...
Oude theekopjes omgetoverd in kaarsjes en van een andere vriendin deze weck-pot met
alle benodigheden voor brownies... jummie!!!

16 opmerkingen:

  1. Mooie warme sfeer! Leuk idee met die kopjes...

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee van de kaarsjes in de kopjes en je huis wordt knus gezellig! fijne avond groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik ben vooral weg van die kopjes, is het moeilijk om te maken?? Grietjes linda(creasnuf)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is het weer gezellig bij jullie! Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er gezellig bij jullie uit! Ook ik vond het dit jaar moeilijk om te kiezen. Het is bij ons wit met zilver geworden. Leuk het snoephuisje!

    Fijne zondag!

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk he? om te kiezen.
    Ook ik vind wit/zilver mooi en gekleurd zó gezellig!
    Ik ben er nog niet uit... Maar bij jou ziet het er al heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een joekel van een boom!! Haha, dan heb je zeker in januari weer een zee
    van ruimte in je kamer.. ;)
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dan wat een boom! Wel heel gezellig natuurlijk!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, al dat prut weer. Ik houd van bonte kleuren...of eigenlijk allerlei wat donkerenpastelkleuren met rood en turquoise bijv..... in illustraties gebruik ik ook altijd dezelfde kleuren. We gaan vandaagnook een boom opzetten. Geen echte, daar werd ik op een gegeven moment echt gek van...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig hoor... je bent al helemaal in kerstsfeer. Hier moet het nog op gang komen... m'n kids zijn nog Sinterklaasliedjes aan het zingen...hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi enneh die kaarsjes, oude kaarsen smelten en dan????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sfeervolle post!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....