zaterdag 1 december 2012

Zet je schoen @ Wit & Bont...

Sinterklaas, schoen zetten, kadootjes,
zoetigheid.... wij zijn er dolll op!!

En...we zijn dol op kringlopen.

En tot slot staan we alweer te popelen
om onze huizen in kerstsfeer te brengen...

Doe deze ingrediënten bij elkaar en er
komt een Give-Away uit rollen met 
spulletjes uit de Kringloop, ter ere van 
Sinterklaas en met als thema; Vintage
Christmas!


't Idee ontstond vanmorgen spontaan terwijl ik
in onze favoriete Kringloop liep :-)

Doe mee t/m 5 december!! 
Net voordat Sint weer naar Spanje vertrekt
zal hij nog even een winnaar bekend maken!

Gewoon even een berichtje achterlaten,
that's all!


En...wil nog even laten zien wat ik nog meer
in de Kringloop scoorde;
* Een Sint-memory-spelletje, die ik ga gebruiken
als labels aan de kadootjes! Leuk he?!
* Okergeel kannetje voor 1 eurie :-) Love it!


Ladies, heeellll fijn Weekend!!

20 opmerkingen:

  1. Mooie okergele kan! Ik moet toch ook maar eens gaan "kringlopen". Fijn (Sinterklaas)weekend. Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee!! Wie weet win ik nu wel eens met een give -away;) Het is het proberen waard.
    Ik ben toevallig ook net naar de kringloop geweest. Ik heb een super leuke in Leiden ontdekt. Ik had er 4 kopjes, 6 schoteltjes, 1 bordje, schilderijtje en een blik voor ( houd je vast ) 3 euro!!!

    Fijne (regenachtige) zaterdag! En veel inpak plezier.
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wouw, dat is ongekend weinig en leuk!! 'Vroeger' kon je 't wel eens zo treffen, maar tegenwoordig lukt me dat niet meer... Hihi, wil je 't adres verklappen??????!! ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk!!! Wat ben je weer leuk geslaagd!! Je kannetje staat super mooi..
    Mag ik meedoen met je give-away? kVind het zo leuk om ons huisje gezellig te maken
    voor de kerst!
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee :-)) wij doen meeee(kringloop fans)

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe ook graag mee hoor!
    ik ben gek op vintage kerstspullen.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk ik doe ook mee en mega fan van de kringloop!

    groetjes linda(creasnuf)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij is het leukst aan een kringloopwinkel dat je nooit weet wat voor schat je vind... en daarna helemaal blij naar huis! Het mag duidelijk zijn: Ik doe graag mee aan jullie give-away!
    Fijn weekend,
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige spulletjes heb je gevonden. Je moet wat geluk hebben in de kringloop.
    Ik doe dus ook graag mee met deze give away.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik stop altijd cadeautjes in schoenen... Dus je weet maar nooit of mijn schoen gevuld wordt. Ik heb in ieder geval al prachtig gezongen ;-D
    Groetjes en alvast een fijne Sinterklaas!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij ons in de kringloop vind je bijna alleen maar rommel,het mooie dat houden de medewerkers zelf,mijn vriendin heeft daar gewerkt en die deed dat ook,en zo heb je voor weinig geld wel mooie spullen.ik wil graag meedoen met je give-away
    ik blijf proberen om ooit eens iets te winnen.nog een fijne zondag gewenst van Simonne;

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een give away?! Leuk ik doe me! Ik zal ook een linkje op ons blog achterlaten! Fijne Sinterklaas al vast! Josine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee! Wordt hier aangestoken door het kringloop-virus. Laatst had ik heldmaal geluk, alles 50% korting. 2 blikjes, gave schaal van groen glas, borduurwerk in lijst (om m'n tas te herstellen), vintage Sint boek en wat speelgoed voor de jongste, hij vindt het een heerlijk rommeltjes winkeltje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dames!!genieten...
    binnenkort heb ik eindelijk vakantie en kan ik ook weer eens lekker kringlopen.
    een heel heerlijk avondje!!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee. Kringlopen wordt te populair, mooie dingen zijn snel weg....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, leuk, leuk! Ik doe ook graag mee.

    Een berichtje alleen? neeeeee! ik zal je linkje op mijn blog plaatsen.

    1 van je al vele volgertjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee, (heb voor manlief een hogedrukreiniger gekocht, een lelijk ding , in 1 keer klaar.Arme man.)Een fijne sinterklaas gewenst! Giesanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....