zondag 9 december 2012

Zonnetje in huis...



Gister ein-de-loos 'gerommeld'...

Heb dan soms teveel ideeën en vergeet 
de tijd.


De zon scheen zooo heerlijk naar binnen,
maar heb er dus vooral binnen van genoten :-).


De ster voor het raam heb ik vorig jaar in 
de Kringloop gescoord...
Het gehaakte, ronde gevalletje ook.
Inclusief wat kerstballetjes vind ik het 
gezellig zo!


M'n ramen moeten ook NODIG gezeemd,
misschien te zien op de foto's? ;-)


En m'n boom is af... Er zitten weinig andere of
nieuwe dingen in, in vergelijking met vorig jaar,
maar toch is ie weer anders.
Een blij, fijn boompje :-)


En...wat hebben jullie zoal uitgespookt?
Zo leuk om bij jullie te zien hoe jullie 't in
huis opleuken! 

Fijne dag!


15 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit! Wij hebben gister ook ons boompje opgezet. Helaas lig ik nu ziekjes op bed, maar ik hoop komende week wel even een glimp van onze boom te laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat gehaakte gevalletje!
    Ik zei net bij iemand anders ook al dat het bij mij niet echt wil vlotten helaas. Ik kom er nog niet helemaal uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben dol op dat gehaakte rondje!!

    Heel gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gehaakte gevalletje zou heel mooi staan op onze zwarte schoolbordverf muur! Stoer vs lief...ik hou ervan :-)
    Ik geniet van een lazy sunday samen met m'n gezin!

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave ster!! En wat heerlijk zo'n rommeldagje!! Pinterest kwam er vast en zeker ook in voor ;)
    Hou maar op over ramen zemen, t is hier nog veel erger..
    Kijk maar gewoon naar je leuke boom!!
    Fijne avond, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier was het rustig aan vandaag ,we zijn gisteren naar het personeelsfeest van mijne man zijn werk geweest,en die moet altijd helpen sluiten,,,,,verder heb ik een kussen afgemaakt en nog wat hexagons geknipt
    De kerstversiering daar begin ik morgen mee.
    Gezellige avond.Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke boom en mooie kerstversieringen in het raam. Bij ons in de boom ook veel 'ballen van oma' :-) Deze week ga ik nog een keer naar de kringloop om te kijken of ik nog meer moois kan weghalen.

    Een fijne week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice!!! Ziet er erg gezellig uit!
    En ach...wat verlang ik nu alweer naar dat lekkere zonnetje....brrr...het is nu zo guur buiten!

    Hier moet de kerstversiering/boom nog komen...tijd hé...waar zou je dat kunnen krijgen? :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het gezellig bij je!!! En van je vieze raam zien we niets hoor ;)
    Wij hebben vanmiddag lekker geknutseld aan tafel, kerstmuziekje aan, chocolaatjes erbij, kacheltje aan, echt een gezinsmiddagje!
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gezellig, mooie versiering. Fijne week! Lieve groet martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gezellliiiig :)! Die ster is echt amazing :)! En word je nog bedwelmd door de welriekende boom? Of heeft hij zijn geur verloren? Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kersttaferelen!!
    ik ga je zeker volgen!!

    groetjes Jolien
    www.homebylien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoezo mijn ramen moeten gezeemd.
    Er hangt zoveel moois voor geen mens die het ziet.
    De kanten kleedjes zijn prachtig en ik zag dat jij ook al weet hoe je er bakjes van kan maken.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....