zondag 13 januari 2013

Ditjes en Datjes...


Ladies, de ZON scheen gister en 
vandaag wederom!! 
Heeeerrrrlijk! 

Gewoon even een ditjes en datjes blogje;

* Mr. B. en ik hebben behang gevonden!! 
Lovely toch? Het effen pastelkleurtje is voor de 
andere muur!

* 101 Woonideeen kwam weer binnen en alleen
de voorkant ziet er al TE gezellig uit! 


* Gister trouwschoenen gekocht :-) en daarna
met m'n zusjes naar de Action. Ik probeerde me in
te houden, maar ging stiekem toch wel weer een beetje
losss... Het zoveelste schitterende papierblok,
lint en een blokje met labels (en nog meer niet-foto-
waardige meuk)

* Verder m'n servieskast in beeld waarvan een deel in 
onderstaande doos zit... Met oog op trouwen / twee
huishoudens samenvoegen ben ik me daar toch 
kritisch bezig! Ik ga als een malle door m'n kasten
en ontdek dat ik zooo veel heb en van al die
kringloop-bende kan er inmiddels weer veel naar
de kringloop! Hihi, in m'n eentje vorm ik al een 
kringloop die de kringloopwinkels in stand houdt :-)



* Verder ben ik hartjes aan 't knippen voor
de bedankjes op de bruiloft. Nog 350 hartjes te
gaan... 

* Met kop en schotels die ik weg doe heb ik een
leuk ideetje, maar daarover later meer :-)

* En...na even foto's maken ziet mijn tafel er
zo uit... En dan precies om de bende heen foto's 
maken ;-)


En..zijn jullie een fijn weekend aan 't beleven?

Fijne dag allemaal!!

P.S. Leuk, lief en grappig jullie reacties op
Chris d'r aankondiging in het vorige blogje :-)

17 opmerkingen:

  1. Ooh wat een leuk behangetje.. En wat ziet jouw kast er superleuk uit! Jammer zeg, om zoveel leuks naar de kringloop te doen. Kun je niet gewoon een dagje een thuisverkoop houden, verdien je er ook nog wat aan ;-).
    Hihi, die tafel, dat is een goede foto-studio..grappig!
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 350 hartjes nog te gaan.. hoeveel gasten kom er? Haha, sprak zij die stiekem op Kreta is getrouwd ooit...
    Leuk dat je de schoenen al hebt, vaak toch moeilijker dan de jurk!
    Oh ja... wat hadden ze weer leuke spullen bij Action!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hohohohohohohohohoho niet naar de kringloop brengen
    misschien kan je het via je blog te koop aanbieden ? tot 10 kg. versturen = 6.75
    jij hebt volgens mij zoveel leuke spullen dat er genoeg mensen zijn die het van je over willen nemen ??

    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superbehang, echt heel mooi!
    En die kopjes die je wegdoet, ik weet anders ook wel een fijne bestemming hoor ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ik ben verliefd op je behang! Zó mooi :)
    Laat nou net mijn 101-abonnement afgelopen zijn! Ik kan wel wat "klein-wonen-inspiratie" gebruiken, dus ik ga dit nummer zéker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne foto's en ditjes & datjes... en hmmmm 'klein wonen' ja daar kan ik ook wel wat tips in gebruiken, de flat puilt inmiddels uit met drie opgroeiende meiden en al het bijbehorende spul... zou de 101 woonideen er nog even bijpassen? groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo, dat behang heb ik ook in mijn handen gehad, maar ik wist niet zo snel waar ik het kon gebruiken :0 Erg leuke kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi behang!!
    En die kopjes zijn te mooi om zomaar weg te doen. Ik ben benieuwd naar de bestemming.
    Die 101 woonideeen is te leuk. IK heb hem net uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier hangt een staal van dat behang tegen de keukenmuur (ter overtuiging van echtgenoot). Ik hoop dat hij ooit zwicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke Ditjes-Datjes foto's!!!
    Kunnen zo de 101 in :o)
    Ik moet nog even wachten op de nieuwste...dinsdag ligt ie pas in de winkel...zucht...moet toch maar weer eens een abo nemen.

    I ♥ de Action! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van ditjes en datjes berichten :-)
    Mooi behang en leuk papier ook voor je hartjes!! (succes nog even :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je het super druk, maar ook super gezellig!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er weer een gezellige post van gemaakt! Leuk behang.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tsjonge, je bent lekker bezig zeg ;) Niet te veel wegbrengen naar de kringloop
    hoor, haha..

    Groetjes Lies van Theemuts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat behang is geweldig waar heb je dat gekocht als ik vragen mag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....