vrijdag 4 januari 2013

Goede Voornemens...

Vorig jaar startte ik het jaar met 
Goede Voornemens...
Eigenlijk aangestoken door Lien,
die de Newyearsgenerator tipte!
TE leuk om niks mee te doen!

Een grote meid durft ook te kijken wat
ze er van gemaakt heeft en oke, bij deze,
een korte terugblik...


Dusss, dacht ik... Laat ik nu wijs wezen
en geen nieuwe voornemens bedenken
('k Zeg altijd maar zo; 'Leg nooit de lat te
hoog voor jezelf').
Maarrr, nu las ik weer zo'n vreselijk leuk
nu ben ik toch bijna weer 'om'.
Dusss, who knows, ik peins er nog even
over!

Mijn  voornemens
* (Veel) leuke dingen doen met mensen die
me lief zijn!
* Kritisch kringlopen! (het klinkt streng,
maar I have to... ben bang dat vriendlief 
niet met me wil trouwen als ik verzamelingen
blijf aanslepen)

En...doen jullie nog aan 
Goede Voornemens??!

Fijne Dag!!

11 opmerkingen:

  1. Haha wat lief dat je een link legt naar mijn blogje. Wat heb je je voornemens van 2012 mooi vormgegeven, lijkt wel een schilderijtje. gewoon in de kamer hangen, kun je ze ook niet vergeten :-)
    En veel plezier met kritisch kringlopen (niet te kritisch he, daar is het de kringloop voor...) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je aankopen. hihi groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voornemens? hmmmm Toch maar weer proberen een par kilo kwijt te raken....
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n nieuwe agenda, lekker leeg nog en genoeg ruimte voor veel mooie plannen! Vooral veel afmaken, waaraan we begonnen zijn, of waarover we al een tijdje dromen, zoals dit jaar de bloemen- en (kinder)moestuin afmaken, de boomhut verven met de kinderen en heel gezellige maken met kussens, gordijntjes,... alle haakprojecten voor mijn drie meisjes afmaken, veel leuke dingen maken (haken/breien/naaien/borduren/...) voor onze stand op de Bos & Burchtfair in Oostvoorne in mei en onze webwinkel, de grote tuinkamer met veranda die per 1/1 leeg komt omtoveren tot (haak)workshop- & werkruimte voor ons "winkeltje". Misschien heb ik genoeg voor de komende 2 jaar.
    En veel genieten met ons gezin, dat vooral! Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik heb ook al eeuwig het voornemen om mijn telefoon eens op te nemen ipv er twee uur later achterkomen dat ik ben gebeld.. :) Succes met de nieuwe voornemens!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. elke dag een voornemen...
    we doen ons best :-)

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke voornemens op dat blog, zou ik ook zomaar voor zwichten.
    Fijn jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha...heel herkenbaar al die voornemens die we altijd onszelf opleggen aan het begin van zo'n mooi en blanco jaar, maar ik ben daar ook van afgestapt, ik ga voor gewoon een hoop genieten, kiezen op het moment dat er wat op mijn pad komt en vooral ook heel veel knutselen en bloggen, dat is dan wel een echt voornemen dat ik genomen heb, veel te leuk en veel te weinig gedaan het afgelopen jaar.... Succes met het weer heerlijk invullen van jullie nieuwe jaar! Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet te kritisch kringlopen hoor ;)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, ik mag alleen nog maar bepaalde dingen kringlopen (mid century servies and vintage lakens en linnengoed). Tips zijn welkom.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....