dinsdag 8 januari 2013

Lovely Collages...


Collages...Ik weet niet wat ik er mee
heb, maar ik word er alllltijd enthousiast van!
Al vanaf dat ik een jaar of 12 ben, maak ik ze,
lekker knippen en plakken, maar inmiddels uiteraard
ook op m'n laptopje...

Het plaatjes linksboven is van Dottie Angel en
is m'n favoriet! 
Heb er sinds kort maar eens een Pinboard aan
gewijd, in m'n eigen huis houd het namelijk een
keer op ;-)


Het kunstwerkje linksboven is ook van Dottie Angel,
schitterend toch?
Verder vind ik ook de collages met verschillende 
voorwerpen of materialen zo leuk! 


Ook in m'n eigen huis knip en plak ik wat af :-)


In het trapgat schilderijtjes (echte en stickers),
in de wc heellll veel plaatjes,
Op de deur iedere keer weer een andere compositie 
en zelfs van kringloopvondsten kun 
je een mooi geheel maken! 


En dan nog m'n zwart-wit-wall in de gang
en m'n plaatjesmuur in m'n opberg/crea-hokje :-)


Ik leef me nog maar even uit, want vriendlief
wordt iets minder enthousiast van al dat geplak 
van mij, zeker nu ik bij hem het ook niet helemaal
kon laten en een stuk behang mee nam, bij het afhalen :-(

We zijn op zoek naar behang, wat we allebei
leuk vinden, best een uitdaging, maar ook leuk.
Maar stiekem... Geef mij gewoon een doos met plaatjes en
ik behang de muur wel ff ;-)


Fijne Dag!!



22 opmerkingen:

  1. Oh mooi, al die collages! Ik vind de nieuwe rondom je blogtitel ook errug mooi! Ik moet zelf nog even uitvogelen hoe ik zoiets doen moet :-)
    Groetjes Mieke (huisengrietjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker mooi, ik word nu ook enthousiast haha.
    behang.. tja ik saus de muren liever :-)
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa Dottie is natuurlijk de koningin van de collages! :D
    Poeh, succes met behang uitzoeken, lijkt me best lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook een collage-mieke, hoor, ik doe het ook al sinds ik klein was! De "relax and move to the country"-prent hangt hier ingekaderd (kringloopkader natuurlijk!) boven de kast in de eetkamer, grappig om die op jouw toilet te zien :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh normaal ben ik niet zo van zwart wit, maar die zwart/witte foto's vind ik echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig al die collage's bijelkaar.
    Ik ben ook een verzamelaar van plaatjes al sinds ik klein was.
    Trouwens een keileuk idee om mijn trapgat te "behangen".
    Bedankt voor je inspiratie.
    Gtz. Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi fijn he dat je op Pinterest gewoon nog even verder kan 'plakken'? Ik begrijp je wel hoor! Ik wordt ook helemaal vrolijk, blij en extra creatief van mooie collages!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, ik moet nu toch zo lachen om je stukje...maar wat een mooie fotootjes en vrolijke kleurtjes!!!
    Nice ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héle fijne plaatjes!! Mooi zeg! En tja, Dottie Angel :)!
    Maar jij kan het ook hoor!
    En je vriend moet er maar aan wennen ;)
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier nog zo'n eentje!! ;-)
    Mooie header trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Collages, ben er ook zo dol op! Wat heb je mooie exemplaren bij elkaar gezocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn mooi, de collages, die je uitgezocht of gemaakt hebt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wordt helemaal vrolijk van al je mooie collages...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ik heb ook wat met collages! Zelf denk ik dat het komt, dat ik nooit kan kiezen en daarom voor collages val...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!! Ik word ook altijd blij van jou collages! Heerlijk en inspirerend om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Jullie huis is een mooie collage..!! Wat een feest!
    ´Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik plakte vroeger ook overal, en in een verhuis bui alles weggedaan...
    nu heb ik gelukkig pinterest, maar af en toe plak ik ook nog moodboards vol....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These are so pretty.....Happy post, love Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plaatjes van mooie spulletjes bij elkaar, niks leukers :-) Succes met uitzoeken ;-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke post! leuk om te zien al die mooiboards!! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk al dat geplak...je doet t ook zo leuk.
    heb je dan ook op een gegeven moment zoiets van :ahhhhhhhh nu wil ik weer rust, dan moet het eraf en binnen no -time zit er weer iets anders op?

    vraagje: hoe krijg je de plaatjes nu geupload?
    ik dacht slim te zijn met knippen en plakken maar blijkt bij het posten dat hij de ene foto wel pakt en de ander niet grrrrrr.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....