zaterdag 19 januari 2013

Op verzoek!

Nav jullie reacties op het vorige berichtje...
De prrrrrrrrrrrangende vraag 
waar je lontjes koopt.
Ik heb ze volgens mij wel eens 
gezien bij een hobby zaak, maar 
ik haal ze zelf uit oude kaarsen die bijvoorbeeld krom zijn gebogen omdat ze in de zon stonden ( tja, gebeurd mij wel eens ) of van de Kringloop. Jaren geleden heb ik eens bij het grofvuil een hele doos ( echt een stuk of 30 ) spierwitte dinerkaarsen gevonden. Waren allemaal een klein stukje opgebrand... je snapt... die gaat mee!! :-)
Dus ik kan nog wel een tijdje vooruit met lontjes... 

Leuk heh!! Van een oud kwartetspel, 
uit de kringloop of courrrrse!!! 

8 opmerkingen:

  1. Haha, ik wist toen ik vandaag door Xenos liep dat ik iets vergeten was...daar had ik voor willen kijken. Maar oude kromgetrokken kaarsen heb ik ook genoeg, haha, goed idee!
    het schaatsplaatje is helemaal mijn smaak, super leuk! Nu duimen voor een Elfstedentocht!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, bedankt voor de tips! Gaat vast goed komen met die lontjes, ik heb ook nog wel wat droevige kaarsen liggen..
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, en wát een tof kwartet, mazzel..!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip en een fijn weekend!

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, ik ben ze hier tegengekomen:
    http://nl.opitec.com/opitec-web/articleNumber/479285/zz/cID/c3I6bG9udDE=
    Je kan ook als particulier bestellen, 2 meter voor €1,20!

    Succes en fijn weekend.
    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What good advise....Happy Weekend, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor de tip, ga eens snuffelen tussen m'n kaarsen, heb er alleen niet zoveel.
    Op m'n werk bestellen we veel bij Opitec dus zal de werkplaatsbeheerder eens lief aankijken haha en op zoek naar leuke kopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gezellige blog!! Jullie hebben er weer een volgster bij, hoor! :-)

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....