donderdag 31 januari 2013

Opgeruimd staat netjes....


Vorige week zocht ik fanatiek m'n 
knutselkast uit en tadaaaa...
Ik kan nu 3 mensen blijmaken!!
I like that, dus ik ben ook blij!


Miniatuurmensje, Mariel en Sophia, 
willen jullie je adres mailen naar
heidiwith@hotmail.com?!

Bedankt voor jullie reacties!
Dat blijft zoooo leuk!

De Ladies van Wit & Bont gaan een weekendje
weg, samen met onze mannen en nog 4 stellen!
Veeellll zin in! 

Jullie nog leuke plannen in 't vooruitzicht?


Enjoy!

11 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi! Ik heb de hint begrepen hoor (-:
    Ik mail jullie snel mijn adres.
    Super leuk!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan!!!
    Fijn weekend!!! Veel plezier!!! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier tijdens jullie weekendje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van jullie weekend weg! Waar is het deze keer?
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast een heel gezellig weekend gewenst!
    Groetjes, Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, om anderen blij te maken met je spulletjes!!
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier dit weekend!! Altijd leuk om er eventjes tussenuit te gaan!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo tof tof! Ik ga jullie meteen mijn adres sturen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....