vrijdag 18 januari 2013

Wie wat bewaart...




Wie wat bewaart ... 

.... die heeft een heleboel bende!! 

Van de week m'n servieskast  opgeruimd. 
Alles eruit... oefff...  en toen alles gesorteerd en opnieuw ingericht. 
Ik heb 2 bordjes en 2 theepotten 'over' die naar de Kringloop gaan. 
Verder kwam ik deze merklapjes tegen. 
Wist eigenlijk niet meer echt dat ik ze had:-) Nu bij elkaar op een lichtblauwe schaal zien ze er weer fris en fleurig uit...



Vanmorgen was ik wat minder actief... 
heb een vrije dag maar er is hier in 
huis nog niet veel gebeurd! 
Wel geknutseld, ook altijd leuk! 
Een collega ( die een echte theeleut is ) heeft van de week een examen gedaan. 
Voor haar een theepakketje 2.0 gemaakt :-) Vinden jullie die 'gewone'theepakketjes ook zo lelijk??


Men neme een oud kopje ( Kringloopje ofzo ) en een boel oude kaarsstompjes. 
Kaarsen smelten en een nieuw kaarsje 
van maken in het oude kopje. 
Dan een paar lekkere smaakjes thee 
( heb voor haar wat verschillend gedaan, oa herfststorm-thee ) de labels er af gehaald en zelf 
leuke labels gemaakt. 
Tenslotte nog een gezellig kaartje gemaakt met knutselpapier van de Action en afbeeldingen van thee/theekopjes... 

Taraaaa....... 
En nu ga ik toch echt wat nuttigs doen!!!

18 opmerkingen:

  1. Hahahaha die titel!! Geweldig!
    En ook leuk geknutseld weer :)
    Oja, ik ga je/jullie vertellen dat ik geen auto ga weggeven ;) Ik denk er nog even over na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit!! Zo'n kaars in een kopje wil ik ook eens proberen. waar kun je die losse lontjes kopen? vast wel bij Xenos? Ik zal morgen eens gaan kijken!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan dat theekopje! En die merklapjes zien er ook zo mooi uit! Leuk! :)

    Liefs, Annabel
    PS: Ik heb een leuke give-away op mijn blog: http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/2013/01/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook heel nuttig hoor! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was dit dan niet nuttig? Ik vond van wel, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kadootje. Ik ben ook benieuwd waar je die lontjes koopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, dat ga ik eens onthouden. Mag graag kaarten maken en wie weet met een kopje (kaarsvet) en thee erbij. Heel leuk bedacht. Bedankt dat je dit met ons wilde delen. Leuke blog hebben jullie.
    Groetjes,Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch weer wat opgeruimd ;) Wat een leuk idee om iemand te verrassen met dit theepakketje, ziet er gezellig uit!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk idee, dank je voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk zo'n zelfgemaakt theepakket! Ik ben ook geen fan van de kant en klare variant. Mooie lapjes heb je ook weer teruggevonden! Wat dat betreft inderdaad iemand die iets bewaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee dat omgetoverde theepakketje. Ik ga het proberen te onthouden. Inmiddels heb ik al zoveel leuke dingen gezien dat ik het ook alweer begin te vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk cadeautje, een theepakketje. Net even anders. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk zeg! Ik ga dat zekersss onthouden! (gewoon ff pinnen!)
    Maarre... waar koop je die losse lontjes?
    Fijn weekend~!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk idee voor een kadootje.
    Ook die labeltjes aan de theezakjes. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat cute!!!
    Heb een keer bij Xenos cupcake thee gekocht omdat ik hoopte dat die eindelijk
    leuke labeltjes hadden(in een vorm van een cupcake natuurlijk)
    NOT!!! wat een deceptie.
    Gelukkig kan ik er weer helemaal tegenaan met dit idee:) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk!! En ik als echte Theemuts ;) ga zeker je ideetje uitproberen!! Thanks!
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....