woensdag 23 januari 2013

Wit & Bont ruimt op.....

Met de bruiloft en verhuizing in 
't vooruitzicht, ben ik nog steeds als een malle
aan 't uizoeken, opruimen en hier en daar al wat
aan het inpakken.
Tot nu toe voelt het heerrrrlijk om al m'n 
kasten eens door te gaan en tot nu toe (ja, ja,
ik hou er rekening mee dat het ineens anders kan
zijn) vind ik het ook prima om spullen
weg te doen!!

Vriendlief is verbijsterd dat ik hiertoe
in staat ben en hangt stiekem de vlag uit!


Gister m'n 'knutselkast' eens flink uitgezocht
en ineens bedacht ik me hoe leuk het is als jullie 
van mijn opruimwoede (want die is tenslotte zeldzaam)
kunnen profiteren!

Dussss...
Kies maar uit of kies ze allemaal:
Pakketje 1: Een 9-koppige, rare, maar oh zo gezellige
en leuke vingerpopfamilie!
Pakketje 2: Een sjabloon met bloem, 8 patatzakken van
ByKris, een papierblok, 3 bloemknijpertjes en
een vintage schilderijtje.

En voor de liefhebbers....
Ooit, heel lang geleden, was ik fanatiek in
het sieraden maken. Het was puuurrr sentiment toen
ik deze bak tegen kwam. En zonde om zomaar naar
de kringloop te doen!


Wie kan ik blij maken met deze doos volll kralen!
De meeste kralen komen uit Brazilie;
ben er ooit twee maanden geweest en daar had je
zoooo veel keus (voor een leuke prijs).
Een doos vol geïmporteerde kralen dus ;-)

De doos krijg je er overigens bij!
Oh ja, bij deze weggeefactie vraag ik wel of je
de verzendkosten wil betalen.
(Sorry, als ik m'n bruiloft wil kunnen betalen...)
;-)


Ben benieuwd, laat een berichtje
achter als je voor iets (of voor alles)
interesse hebt! 

Volgende week donderdag maak ik bekend
wie er post kan verwachten!!


Fijne Avond!

24 opmerkingen:

  1. Mmm, dat 2de pakketje zie ik wel zitten als je het kwijt wil ... (ik denk dat ik dat maar niet aan de Husband ga vertellen, hij wordt gek als hij hoort dat ik iemands 'opruimspullen' overneem ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, de bak met kralen is één bak met twee verschillende kanten :-). Wil je 'm dan ook hebben?

      Doeg!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. Hoi Hoi
    En natuurlijk betaal ik de verzendkosten.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ga voor de patatzakken (pakket 2 dus). Succes met het opruimen!! En... met je voorbereidingen voor al dat leuks dat je staat te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo zo, je bent goed bezig!
    Ik probeer ook wel eens op te ruimen alsof ik ga verhuizen maar toch gaat
    er best veel weer terug de kast in ;-)
    Mij en de Meisjes kun je zeker weten blij maken met de mooie kralen...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeee wat is die bak met kralen gaaf zeg!! Ik zou hem dus heel graag willen hebben, en natuurlijk betaal ik de verzendkosten.
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pakketje 2 is helemaal leuk! Daar ga ik voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pakketje twee vind ik super! Daar doe ik graag voor mee.
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou goed bezig zeg! Ik zeg; gauw doorzetten voordat je spijt krijgt! Ik ga ook voor de kralen, en betaal er graag voor!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind pakketje 2 erg leuk en doe daar graag voor mee! Succes met verder opruimen en uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh ik zou wel graag het kitsch bloem schilderijtje willen ontvangen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh die kralen zouden super zijn voor mijn nichtje! Heerlijk he opruimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de vingerpopjes wel heel leuk, en weet zeker dat mijn nichtjes dat met mij eens zijn :) dus die wil ik wel graag adopteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jeetje wat dapper al dat opruimen! Wel heel stoer en je moet ergens beginnen!!
    Ik zou heel graag de kralen willen ontvangen, zou echt super zijn.
    Gisteravond naar een haak-in geweest voor mutsjes haken voor Save the Children en heb daar ook een mutsje gehaakt en versierd met kraaltjes, erg leuk, dus jouw kralen zouden een heel leuk nieuw thuis krijgen!!
    Groetjes,
    Germa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh wat leuk. Ik doe graag mee voor nr 2!
    Goed bezig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Opruimen? Wat is dat? De bovenste kralenbak vind ik super.

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed zeg, die opruimwoede, soms móet het gewoon even. Ik vind de kralen helemaal geweldig! Succes met alle voorbereidingen :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik was al heel enthousiast aan het typen dat het er allemaal zo leuk uitzag en dat ik geïnteresseerd ben... Mar ik heb mezelf streng moeten toespreken want ik heb nog zoveel knutselmateriaal dat nog onaangeroerd in meerdere hele grote hobbykasten (!) staat, dat ik eerlijk moet zeggen dat ik nog tenminste 10 jaar iedere dag fulltime zou moeten knutselen om het wat leger te krijgen. Dus nee nee nee, ik mag niet nog meer binnenhalen ! Ik wens een ander dus met alle plezier deze heerlijke knutsel- en decoratiedingen toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk die kralen!Ik zou ze graag van je overnemen en betaal uiteraard de verzendkosten.Ik wil ze gebruiken voor workshops met kinderen,waarvan de opbrengst naar de voedselbank gaat.

    Groetjes Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig blog hebben jullie! Heerlijke spulletjes, mooie fotoos!
    Mijn buik gaat helemaal kriebelen van de kralen en de buikjes van mijn dochters ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....