dinsdag 19 februari 2013

Aan tafel...


Sorry hoor, ik ben niet te 'houwen' als
ik buiten vogels hoor, de zon schijnt en ik 
niet persé noodzakelijk meer m'n handschoenen
aan hoef en ik winterkleren ineens TE saai
vind...


Ik krijg dan de neiging al m'n ramen en
deuren open te gooien, maar weet (uit ervaring)
dat dat dan weer tegen valt... ;-)

Dusss, dek ik de tafel maar met veel
tintjes voorjaar! 


Vriendlief schudt zijn hoofd;
'Huh, wat moet die bloem op m'n bord?'


Genieten jullie er ook zo van?
Hopelijk wel, want het is geloof ik de rest
van de week weer gedaan met de springfeelings...
Brrr...


Verder wil ik nog dit vreselijk leuke tasje
met jullie delen, die Chrissie voor ons maakte
(met zoete en heerlijke inhoud) ivm onze 
ondertrouw! Loooove it!


Oh ja, en onze relatie heeft 't behangen
overleefd.... Vriendliefs huis ziet er ineens soort
van Heidi-like uit :-)


Fijne Dag!!



21 opmerkingen:

  1. Mooi behang dus in je toekomstig huis! Ben benieuwd naar die foto's! Ik ben de winter ook zo zat, ik wil ook LENTE...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren scheen het zonnetje hier zo lekker naar binnen dat ik begonnen ben met de lenteschoonmaak.
    Laat de lente maar komen.

    Groeten Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor!!
    Mijn man zou net zo reageren!!
    En mijn zoons trouwens ook!!
    Leuk verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmm ruik voorjaaarrr hahaha ziet er prachtig uit heel sfeervol maar idd hou je ramen nog maar even dicht hoor ...en dat tasje zooo liefff .... wens je een fijne week ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig bij jou, hoe laat kan ik langskomen, haha? Even de lente proeven! En wat goed dat je het behangen overleefd hebt, nu kun je ook met een gerust hart gaan trouwen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef gelukkig! ;-)
    Je hebt het heel gezellig!

    Ik kan ook echt niet meer wachten! Ik hoorde van de week al de eerste "lentevogel"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi ik ben benieuwd naar de foto's van het behang! Ik krijg ook helemaal de lente kriebels door het zien van jouw vrolijke foto's. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Begrijp helemaal je gevoel, alleen fluiten de vogels hier helaas in de regen. Maar van die leuke vrolijke foto's krijg ik toch dat beetje lentegevoel hoor :-)
    Ben inmiddels wel erg benieuwd naar het behang! Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JAaaaa, dat heb ik ook!!
    Moest wel even lachen om opmerking over het bloemetje op bord van vriend ( of moet ik al man/echtgenoot zeggen? ;-) Het zou een opm. van Guus kunnen zijn....haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's! Het ziet er allemaal zo lekker fris uit. Ik krijg nu nóg meer zin in de lente/zomer! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ik ben zo benieuwd naar dat behang! Hopelijk volgen er nog foto's :-)
    Vrolijke kleurtjes verder bij jou op tafel! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie plaatjes. Fijne kleurtjes om vrolijk van te worden. Lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijkheid hier!! Fijn! Leuk! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele fijne vrolijke plaatjes! Genieten hoor... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty table...so spring like. Happy week to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha! Mannen! Heel herkenbaar... zou de mijne ook zeggen.
    En je tafel ziet er heerlijk uit, ja ook zonder eten.. :) gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ik begrijp het bloemetje volkomen!!

    Lekker gegeten?

    Wanneer kom je een keer in mijn pinkhouse kijken?

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige blog hebben jullie! Ik heb het vanavond via via ontdekt en ik word er helemaal vrolijk van. Super!
    Ik ben zelf aardig 'nieuw' in blogland, maar ik ga jullie zeker blijven volgen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend allemaal hoor!!
    En je tafel ziet er prachtig uit!!
    En ik wil ook lente!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke voorjaarsfoto`s! Hier word ik echt blij van. Ik ben dol op winter en sneeuw, maar het voorjaar is ook erg welkom! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Krijg zin om nieuw servies te kopen als ik je foto's zie! Wat een vrolijke kleurtjes! Een echt lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....