donderdag 7 februari 2013

Even zeuren...

Even zeuren... 

Tja, ik bereid je er maar op voor. 
Dit wordt een zeurderig verhaaltje... :-)
Ben al een paar weken niet zo fit. Luchtweginfectie, en na een antibioticakuur en heeeel veel slapen en fruit nog steeds ziekerig....( benauwd en super moe )
 kortom zeuren!! 


Bron: Pinterest ( Blond Amsterdam ) 


Toen stopte van de week ook m'n laptop er spontaan mee. Mr A. gesmeekt om toch vooral een laptop te regelen, ik zit nu op zijn 'ouwe' maar die is zeurderig sloom en ik mis allerlei programma's...

En toen stopte ook nog de vaatwasser er mee!! Dus dat wordt weer ouderwets met de hand afwassen. Nu mag ik daar eigenlijk helemaal niet om zeuren, want volgende maand hebben we een nieuwe keuken, met een nieuwe vaatwasser... Maar ik baal er wel van!

Zo uitgezeurd... t werkt bijna therapeutisch! :-)
Want nu ik dit nalees schaam ik me gewoon! Net of dit het ergst is wat een mens kan overkomen... 
k Ga maar gauw jullie gezellige blogjes lezen, dan voel ik me zo weer beter! 

Bron: Pinterest ( Cath Kidston ) 

22 opmerkingen:

  1. Balen allemaal! Heel veel beterschap! En op naar de nieuwe keuken ;-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Af en toe mag je best even zeuren hoor, dat lucht op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoppekee, uitgezeurd, kan toch deugd doen!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gauw weer beter worden! En af en toe zeuren helpt gewoon! Misschien ga je het (samen?) afwassen wel heeeel erg fijn vinden! Maar een zeurderige laptop, dat is wel echt heeeeel erg irritant!! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah maar toch ook niet leuk allemaal. Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het tegen zit, dan valt ook meteen alles tegen....Beterschap!
    Groetjes, Malotte (bymalotte.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel beterschap, komt allemaal weer goed ;-) En af en toe even lekker zeuren lucht op toch? Hihi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach ga lekker je gaan hahaha soms knap je er van op ....beterschap en ven plezier straks met je nieuwe keuken ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh lekker zeuren lucht soms erg op!! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. achgossie, zielige jij! Alle nare dingen gebeuren ook altijd tegelijk...
    Hoop dat je gauw beter bent. (en ik ben het eens met alle anderen: zeuren op z'n tijd is gewoon even lekker)
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk is het niet het ergste wat er kan gebeuren...maar ja vervelend is het wel!
    Hopelijk voel je je snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lucht wel lekker op!
    Heel veel beterschap!!! Ik hoop dat je snel een beetje opknapt om weer lekker normaal te kunnen functioneren...

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha het lucht wel op toch ;-) Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my goodness everything goes at once it seems....get well soon, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms is zeuren ook gewoon even lekker :) Geeft niets! Hoop dat alles vlug weer in orde is voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeuren op zijn tijd mag .. en kan lekker opluchten ...
    Dus ik zeg gewoon doen ... veel beterschap en succes met de nieuwe keuken ...

    Groetssssssss Gerd@ ...

    ps alle zegen komt in meestal in drieen dus er zal nog wel iets kapot gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Blogger van Wit en Bont,

    Voor het Food Film Festival 22,23 en 24 maart 2013. (www.foodfilmfestival.nl) houd ik mij bezig met het interieur van het festival.
    Het festival staat in het teken van duurzame styling en natuurlijk voedsel.
    Mijn vraag is of u het leuk vind om uw werk te exposeren tijdens het festival in studio K (Amsterdam).
    Tevens is het goed voor marketing.
    De decoraties moeten wel aansluiten bij de style van het festival: groente, fruit en het liefst in de kleuren groen, rood blauw, geel.

    Ik hoop van je te horen.

    Met vriendelijke groet,


    Art departement
    _addicted@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Balen! Maar wat kan ff zeuren, heerlijk opluchten , net zoals een stevig potje janken, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahh ja echt balen, soms heb je van die baalweken dat het ff niet meezit. Maar ff klagen lucht op, en uiteindelijk draait het tij weer.

    Voor nu wens ik je veel beterschap!
    Liefs Bianca

    http://atmicasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn computer crashte vorige week. Inmiddels heb ik hem terug, maar ben bijna ALLES kwijt. Zo bij dat ik mijn trouwfoto's nog op DVD heb. Maar alsnog... kan wel janken. Samen zeuren? Ja gezellig!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....