zaterdag 16 februari 2013

Fijne Vrijdag!!

Had gisteren heerlijk vrij!
Wat is dat toch fijn 3 dagen weekend!! 
Gelukkig niet iedere week, want dan geniet je er minder van!

In ons 'durrep' heb je op vrijdag de weekmarkt, met veel kramen!
Munt gekocht, zodat ik het hele weekend verse munt-thee kan drinken.
Turks brood, portobello's, hele rijpe 
tomaten, citroenen, rucola sla en 
nog een hele boel meer!!! 

Thuis gekomen denk ik altijd wel even : oeps... misschien iets te veel? :-) 
Maar ik bedenk meestal wel wat gerechten 
waar alles ook weer in op gaat.
Dit keer ( ooit bij 24 kitchen gezien ) 
van de Turkse broden, pizza gemaakt.
Van de rijpe tomaten een lekkere saus gemaakt ( met ui, basilicum en olijf-olie )
daarmee de twee helften van het brood ingesmeerd, en vervolgens belegd met
paddenstoelen, pancetta, olijven en 
uiteraard geraspte, oude kaas.
Even een kwartiertje in de oven, 
en taraaa.... een lekkere, gezonde pizza.

Daarna moest ik natuurlijk 
'nodig' naar de Kringloop.
Bij de eerste kringloop was alles erg duur, toch gekocht wat ik leuk vond 
maar baalde er wel een beetje van... 
Maar bij de volgende kringloop 
werd ik HEEL erg blij!! 
Daar stond allerlei pastel-kleurig servies, van Maastrichts, Boch tot Gouds Plateel 
voor een habbekrats!! 
Servies van de Ikea was zelfs 
duurder geprijsd!! :-)
Ik laadde snel m'n mandje in!! 
Thuis gekomen alles afgewassen en 
m'n servies-kast aangevuld!
Genieten!!!!!


Afbeelding : Pinterest januari 2013

s Middags nog een taartje gegeten 
bij m'n schoonmama die jarig was en 
s avonds met een vriendin gewandeld 
(om dat taartje er weer af te krijgen! haha...) 
Zulke vrije dagen zijn PERFEKT!!! 

Geniet van jullie weekend! 
Liefs, Chrissie


15 opmerkingen:

  1. Dat klinkt inderdaad als een fijne vrijdag! Vind ik ook altijd zo fijn als je dan een dagje extra hebt! En wat een mazzel bij de kringloop!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oowww dat klinkt als een heeeel goed weekend :)! Zeker dat pastel-kleurig servies voor een habbekrats! Waar.. waar was dat, haha ;)! koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dagje! En Wat een blij kringloopbezoekje! Geweldig!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I feel like I've been on a lovely three day weekend also.....I have dish envy!
    Glad you had a good time!
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So much joy in all those bowls! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje!
    En wauw... wat een goed gevulde servies kast ;) Ziet er erg gezellig uit

    En het beste is... je hebt nog een dag in dit weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een heerlijk begin van het weekend! En die pizza lijkt me overheerlijk...ik zou zo bij je aanschuiven :-)

    Fijn weekend verder
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi servies, waw! Enne... ik heb elke vrijdag al weekend en het verveelt nooit hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke dag! Jouw weekend kan niet meer stuk ;-) geniet! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellige dag met leuke activiteiten en mooie vondsten; een goed begin van het weekend.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi dacht dat je juist weg ging doen? Of was dat alleen om ander mooi servies te kopen ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer mooie spulletjes gescoord maarre.... wat ga je nou met al die kopjes en schoteltjes doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was zeker een geslaagde dag! Mooi servies hoor, en die pizza klinkt goed.. fijne zondagavond nog! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your crockery is just beautiful! Greetings from your newest follower in Scotland.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....