woensdag 13 februari 2013

Ietsiepietsie lente...


Voelen jullie 't ook???!!


...Ietsiepietsie lente in de lucht!
...'t Zonnetje heeft al ietsiepietsie meer kracht!


En bolletjes in huis om het gevoel compleet te maken!


Ik hououou van bolletjes...

...gewoon omdat ze zo'n enorme Springfeeling geven!
...omdat ze zo lekker lang staan!
...omdat je ze overal in kunt zetten!
...maar bovenal omdat je er NIKS aan hoeft te doen!
(ik ben een ramp met planten)


Ik zet bolletjes dan ook werkelijk
overal in zoals jullie zien!

Zelfs de Mona-puddingvormpjes worden ingezet :-)


Geniet van deze dag!!

23 opmerkingen:

  1. Oh wat een vrolijkheid, de bolletjes doen hier ook heeeel goed hun best! Ik WIL lente!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die bolletjes! Die geven mij ook het ultieme lente gevoel :) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat doet het lentezonnetje goed! En jouw koffiepot ... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DIE THEEPOT IS LEUK ZEG!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's!
    Ja, heerlijk hoor dat zonnetje &
    Ja, ook wij zijn dol op bolletjes, ... maar zo creatief als jij ze gebruikt, hadden we nog niet gezien!
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel sfeervol en lenteachtig uit,ik ben ook dol op bollen en zet ze net als jij overal in,soms moet ik wel eens een randje van de pot afknippen omdat het niet past of in stukjes breken,beetje mos erbij,geweldig,leuk je rozen schilderij en bloesemtakken,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh is dat jouw idee dat gietertje met bolletje erin? Wat leuk! Lijkt zo van Pinterest af te komen :) Ik proef de lente en daar word ik blij van! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoe krijg je het voor elkaar het zo leuk te decoreren, ben er stil van.

    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja helemaal zin, dat gietertje geweldige foto!
    Van mij mag het niet snel genoeg....maar ja geduld...
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, eerlijk gezegd voel ik het niet, maar je foto's zijn genoeg om een lente gevoel te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voorjaar! En ik zie weer heel veel leuke en gezellige ideeën voorbij komen...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie foto's!!! Echt geweldig. En met het zonnetje wat naar binnen schijnt ziet het er inderdaad al lekker lente-achtig uit. Geniet ervan! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik ben ook zo gek op bolletjes! Heerlijke gezellige foto's ook! Vooral in die puddingvorm :-) Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoorde het vanmorgen.. Vroeg floot er al een merel bij ons in de boom..
    De lente komt eraan hoor!! Wat is het gezellig bij je!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker zo de lente in huis! Ik word helemaal vrolijk van je kleurrijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Chrissie en Heidi,

    Ben zonet toevallig op jullie blog gekomen en omdat ik me erg aangesproken voelde door de roze lentefoto's, ben ik verder gaan snuisteren. Leuk!

    Wanneer ik jullie over een mooi evenwicht tussen wit en bont bezig hoor, vraag ik me af of het bij mij niet al te bont is. Laat het me maar weten nadat je een kijkje hebt genomen op
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom ik zomaar onverwachts deze blog tegen..
    En i like it..

    Ik houd ook van bolletjes en zet ze normaal ook overal neer,
    heb er nu nog niet eens over gedacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super cool-die bolletjes overal in. En dat mona-toetjes-bakje is de tip. Ga ik doen op mijn peutergroep. Het wordt tijd voor het voorjaar en jij geeft al een super voorproef-fijn weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. :-) jullie hebben gewonnen bij mn give-away
    als je zo vriendelijk wil zijn contact op te nemen
    zodat ik het kan versturen

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/2013/02/uitslag-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. joehoe ik ben ook weer eens in blogland ;)! Sissie I LOVE it :)! Ik ga denk ik ook maar eens bolletjes inslaan :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....