donderdag 28 februari 2013

Keuken inspiratie...

Leuker dan stuc wegpoetsen en koffie schenken voor de werkmannen... is dromen over de nieuwe keuken!!
Dromen jullie mee??
Ik krijg een heus fornuis!! 
Met een mega oven... 

Boretti fornuis, bron: pinterest 

Verder wordt de keuken hoogglans wit, strak en modern, zoiets als dit... 

Bron: pinterest 
Veel RVS en een grof, donkergrijs granieten aanrechtblad....

Bron: pinterest 
Volgende week om deze tijd moet het als het goed is klaar zijn... dan ben ik aan het schoonmaken en inrichten! :-)  

15 opmerkingen:

  1. wauw wat een luxe, en dat zou ik ook hebben gekozen echt heel erg mooi !
    en dat schoonmaken is minder... maar dat inrichten straks :-)
    have fun !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even geduld dus, maar dan heb je ook wat, ik ga het volgen.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook altijd heerlijk om zo te dromen. Succes met de laatste loodjes! De plaatjes die een idee geven van de keuken zien er in ieder geval veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend! Het wordt vast prachtig... Ik ben erg benieuwd! :-) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel goed ... zal vast erg mooi worden ...
    Nog even door de troep heen kijken ...
    Veel succes ... groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Jullie blog net gevonden en ik vind het helemaal super!!! Zoooo blij met de inspiratie. Ik heb je kandelaar met kopjes gepind, OK? groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met poetsen & veel plezier met inrichten en koken in je nieuwe keuken!
    Groetjes, Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH, heerlijk, het einde in zicht! en lekker dromen over hoe je het wilt hebben Ben benieuwd en veel plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk zo'n nieuwe keuken, daar droom ik ook nog steeds van.
    ben heel benieuwd hoe je keuken er volgende week uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend!!!!
    Nog heel even en dan.....
    alle recepten uitproberen, die je al zo vaak wilde maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....