dinsdag 5 februari 2013

Op naar 'The Wedding'....


Onze bruiloft komt steeds dichter bij!
Laat maar komen, 'k heb er zo'n zin in!
Ben uiteraard druk bezig met spulletjes
te verzamelen voor versiering, bedankjes maken,
ideetjes opdoen, hier en daar een slingertje
maken. Het leuke is dat m'n zusjes en
vriendinnen net zo enthousiast meedenken
en doen! 


In blogland laat ik er echter niet zo veel
van zien, sorryyy! Maar ja, aangezien een deel
van de gasten ook wel eens op de blog kijkt,
vind ik het niet zo leuk hier al van alles te
'verklappen' :-). 


Na de bruiloft in mei, zal ik jullie 
vermoeien met de resultaten, hoor! ;-)
Ondertussen fijne Pinterest-plaatjes die
absoluut tot m'n favorieten behoren!!


Zaterdag mag ik m'n trouwjurk voor de
tweede keer gaan passen. Heb inmiddels 'the
right shoes' gevonden, dus helemaal zin om het
plaatje compleet te zien :-).


Fijne Dag!

21 opmerkingen:

  1. Wat spannend allemaal!Toen ik ging trouwen was de voorbereiding al bijna net zo leuk als de dag zelf! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. word hier heel romantisch van, heerlijk die lange tafels met bloemen, taarten, rondrennnende kinderen, muziek, blije gezichten......oooohhhh....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohoooooooo zo'n locatie is helemaal geweldig hey buiten en lange tafels..
    het MOET dan wel heerlijk weer zijn maar die kans is groot ! :-)
    en natuurlijk hou je het hier wat minder bij, hihi je hebt wel wat anders te regelen !! Super de super !!! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat fijn!! Ik snap wel dat je het druk hebt hoor!
    We wachten rustig af op de foto's! Hihi

    xoxo flo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met de voorbereidingen! Maar dat lukt wel zo te zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik ga helemaal mee op in de spanning! En ik ben zo benieuwd naar hoe The Wedding er zal uitzien ... het wordt vast The Wedding of the Year! Overlaad ons maar met foto's als het zo ver is, ik kan bijna niet wachten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk, voel helemaal met je mee! Hopelijk kan ik me nog eens uitleven als mijn zusjes gaan trouwen, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heerlijk allemaal!!

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat spannend!! Dat wordt vast een feest in stijl... Geniet van de voorbereidingen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig vooruitzicht! En natuurlijk laat je hier niet teveel zien! We wachten wel hoor, ben zo benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. spannend hoor en gelijk heb je moet allemaal een geheim blijven ..geniet lekker van de voorbereidingen ..wij wachten wel tot mei hahahaha ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je zo van de voorbereidingen geniet! Ben straks heel benieuwd naar alle foto's! Wanneer is de grote dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel voorpret gewenst met alle voorbereidingen; wat een fijn vooruitzicht.
    Veel plezier met het passen van je jurk!
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig wat spannend! En lang leve Pinterest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, met die plaatjes krijg ik ook zin om te trouwen! ;) En de voorbereidingen lijken me ook zo leuk, ik ben benieuwd naar de foto's!!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoooo leuk! Ik hoop maar dat je mooi weer hebt, want als ik zo naar je plaatjes kijk is dat wel een beetje de sfeer die je voor ogen hebt! Ik heb nu al zin in al die vermoeiende foto's en verslagjes van jou ;) (Misschien ben je er dan wel Helemaal Klaar mee en hebben we vette pech..)
    Geniet van de voorbereidingen, zou het ook leuk vinden om dat noges te doen!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend hoor! Ik zie je inderdaad heel veel leuke dingen pinnen!
    Ben erg benieuwd het allemaal bij jullie eruit ziet straks.
    Heel veel succes verder met de voorbereidingen.
    Groetjes Sabrina (Bij Saab)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een drukke, maar ook erg gezellige tijd met alle voorbereidingen... geniet ervan!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk ook eens op Arnhemsmeisje.nl , daar heb ik toen veel leuke dingen en ideeën opgedaan! Geniet van deze leuke tijd

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....