maandag 25 februari 2013

This Weekend....


...Stond in het teken van 'knutselen',
hoe onschuldig klinkt dat!! :-)

Zaterdag was een gezellig topdagje; 
samen met m'n zusjes en Chrissie hebben we 
uit-ge-breid geknutseld voor de bruiloft!!
Thanx sissies en Chrissie!

Zondag ging ik vrolijk verder, want had
ik de smaak te pakken;
- Envelopjes gemaakt van vreselijk leuk
Kruidvat-papier.
- Cake-toppers gemaakt voor the wedding met
de stempel van Readkapke (ik gebruik 'm veel!!)
- Met klei 'labels' gemaakt. 

En ondertussen nog een beetje meer 
stempelen en kopjes thee drinken, lovely :-)

En nu weer saai met m'n studie bezig
(voor de nieuwsgierigen die er ooit naar 
vroegen; het heeft noppes met iets op deze blog
te maken, maar gaat over hoe ik ouders het 
beste kan begeleiden bij hun opvoedingsproblemen.
En neeee, ik geef geen advies via de blog ;-))

Dusss, ik laat m'n knutselspullen liggen
(jaaa, ze liggen uiteraard nog uitgestald op m'n
tafel, want opruimen is altijd 't minst leuke deel)
en duik m'n boeken in! 


Jullie fijn weekend beleefd?! 

13 opmerkingen:

  1. Looks like you had a busy weekend - love the little cake toppers.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heerlijk, zo knutselen! Mooie resultaten :D en idd, daar waar het uitstallen zorgt voor voorpret, enthousiasme, ideeën en zin om te beginnen.. het opruimen.... hmm, not so much!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kan ik ook zo van genieten... Lekker 'knutselen' ;-)
    De resultaten mogen er zijn hoor. Succes met de studie!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo leuk om dat zo terug te zien! Wat heerlijk om zo te kunnen voorbereiden, wat een plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks like a very colorful weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig! En leuk resultaat!
    Succes met de studie!
    Ik vierde mijn verjaardag en werd ziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knutselen!! Knutsel rules! Superleuke bruiloft dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat zijn mijn favoriete weekends, niets anders doen dan een beetje creatief bezig zin met van alles, heerlijk....
    Soms droom ik van een week vrij, en een hele week alleen maar creatief bezig te kunnen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die opleiding waarover je vertelde, kun je mij vertellen hoe die heet en waar je die volgt?
    Groet, King

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't Ziet er super gezellig uit! Leuk geschreven ook. Ik moest erg lachen om het feit dat opruimen het minst leuke deel is! Bij mij blijft ook altijd alles maar liggen.. ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gedaan. .Wordt vast een enorm gezellig aangeklede trouwerij. Wanneer is het feest?

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....