woensdag 27 februari 2013

Verbouwingsperikelen...

Waarschijnlijk hebben jullie er als volger geen 'last'van...
-Het voordeel als je met z'n 2 een blog bijhoudt-
Maar ik zit al ruim een week zonder keuken
Wat aan het begin best grappig was 
( koelkast staat naast de bank, reuze handig! )
wordt nu vooral erg irritant 
(vaat wassen in de badkamer en voortdurend 'mannetjes'om je heen)

En HEEL erg stoffig... niet normaal hoeveel stof je kamer nog binnenkomt, ook al 
hou je de deuren goed dicht

Dat is dus de reden dat ik niet 
zoveel blogjes schrijf
Heb niet zoveel wooninspiratie 
( ben al blij als ik een stoel kan vinden zonder gruis of stuc ) 
en niet zoveel tijd

Maar vanmiddag lees ik heerlijk met een kopje thee jullie blogjes en ga ik straks
 het zoveelste bakkie koffie zetten voor de werkmannen
Het zal allemaal wel goed komen, je hebt ook niet zoveel nodig toch? Peter Pan zei het al :





11 opmerkingen:

  1. Weet er alles van, zit regelmatig een weekje of wat in het stof te bijten. Krijg er ook altijd schrale handen van bleh! Sterkte dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that sign...wise words! smile, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is wel echt doorbijten soms.. kamperen in je eigen huis en steeds volk over de vloer. Maar dan heb je ook wat, denk ik zo.. Succes nog ff en ik ben heel benieuwd naar het resultaat!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha een lotgenoot. Ik zit er al ruim een half jaar in.
    Thanks voor de wijze woorden van Peter Pan! En succes daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. groot gelijk
    je er gewoon zo nu en dan voor afsluiten

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een verbouwing zitten is erg vervelend, maar als het goed is krijg je er iets moois voor terug en dan ben je die ellende die er aan vooraf ging ook weer snel vergeten ;-).
    suc6!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Straks weet je wel weer waarom je dit wilde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wijze woorden! Gewoon erg hard in geloven ;)
    Het komt (vast) helemaal goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt alsof je wel een beetje succes kunt gebruiken: SUCCES! Hopelijk mag het resultaat er straks zijn, dan ben je dit allemaal zo weer vergeten;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me dat ook nog herinneren, leuk voor even.. Maar het klaar hebben is toch gewoon fijner..
    Succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....