zaterdag 23 februari 2013

World of....

... Instagram en andere Apps!

Sinds kort heb zelfs ik een Smartphone en
kan ik de wereld van Apps betreden...

Instagram leek me zoooo leuk, maar eerlijk
gezegd vind ik er nog niet zo veel aan.
Komt waarschijnlijk omdat ik de helft nog niet snap.
Maar oke, hier toch m'n mini-verzameling:


...Een kleine sneakpeak van ons behang-resultaat! :-)
...Twee plaatjes van m'n Home Sweet Home.
...Het knutselresultaat tot nu toe voor de bedankjes
vr de bruiloft.

Omdat ik het nog maar een onwennige wereld
vind, al die apps enzo (ja, ja, I know, klinkt wat
bejaard), vraag ik aan jullie.....
...Welke apps kan ik niet missen??
(gratissss uiteraard) 
Spelletjes hou ik niet van, maar wel natuurlijk
alles wat met fotografie, crea bea, interieur etc.
heeft te maken!

Oh ja, ik Pin wel vreselijk fijn via m'n phone!! 
:-)


Fijn Weekend!!



11 opmerkingen:

  1. Jep, hier ook een pinner! Maar behalve pinnen en bloggen doe ik ook niet zo veel met mijn mobiel, hoor! Er bestaan er dus nog meer van! Met 28 jaar van t bejaarde soort ;-)

    Fijn weekend!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor het behang en nu zie ik nog maar een klein stukje ;-) En wat een gezellige foto's van je huisje! Wat een werk maak je van de bedankjes, leuk! Qua foto apps heb ik alleen instagram, maar wat ik zelf nog handig vind qua apps is nu.nl voor het nieuws en sketchbookx voor het schetsen van leuke ideeën (dat gaat wel beter met zo'n pennetje dan met je vinger). Haha en ook de reclamefolder app vind ik best handig, dan hoef je dat niet meer allemaal in je bus te krijgen. Ow en goolge maps i.p.v. de apple variant, die werkt veel beter met routes zoeken. Misschien niet de apps waar je naar op zoek was, maar wie weet heb je er toch wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er nu al super gezellig uit, ben benieuwd naar het behang in zijn geheel!
    De bedankjes zien er super leuk uit, hartjes zijn altijd goed :).
    Fijn weekend!

    Lieve groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt bejaard hoor...ik heb mijn smartfoontje weggegeven aan mijn dochter en weer een gewoon gsm'tje gekocht van 50 euro..zonder touch-systemen waar ik altijd naast schuif of verkeerde letters krijg door mijn lange nagels...gggrrrr, ik wou soms dat we gewoon zonder gsm konden leven...wat een rust was dat????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je behangetje is MoOi, in combi met bank & kussen!!!!!
    Ik heb weer moeite met pinterest. Ik voel me soms zo'n kluns....
    Maar je MOET toch ook niet alles... Doe wat je leuk vind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je foto's zien er alvast heel leuk uit!

    Ik kan je niet verderhelpen: ik ben nog een retro-gsm'er. Ik heb er nog eentje uit de dinotijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik wou net zeggen Pinterest, maar die heb je dus al. Verder heb ik er blogger en we♥it opstaan ☺

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb geen gsm, dan kijken ze me altijd zo ongelofelijk aan... :) Hilarisch.. gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Leuk, al die bedankjes, wat een werk maak je ervan. Wat is de voorpret toch ook fijn voor een bruiloft!
    De app die ik wel handig vind (heeft niets te maken met je vraag) is de gratis app "zaklamp". Is me al een paar keer goed van pas gekomen!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik werk voornamelijk met mijn mobiel, maak wat foto's en twitter..
    Maar sinds zoon instagram op zijn telefoon heeft pik ik die van hem net iets te vaak naar zijn zin..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan jullie helaas niet helpen. Ik heb zelf geen iphone. Mijn man wel, maar die heeft waarschijnlijk niet de apps die jullie zoeken :-).

    De foto's zijn goed gelukt!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....