zaterdag 2 maart 2013

Kringloop-knaller... en... shoppen bij Action!

Fijn zo'n zaterdag waarbij je niet veel hoeft.
Aangezien het hier in huis 1 grote stofwolk is ben ik maar naar de Kringloop gevlucht! :-)
En daar ging mijn hart sneller kloppen!! 
( letterlijk!! haha... kreeg het er warm van ) 
Ik zag een prachtig tapijt liggen voor € 35,00
Hij ligt nu nog in m'n auto, maar heb even op Pinterest een vergelijkbaar exemplaar opgespeurd...

Bron: Pinterrest, let niet op de rest... maar dat tapijt... oelala... 

Mr. A. moet meestal een beetje wennen aan m'n nieuwe uitspattingen, dus maar even op een goed moment uit m'n auto te voorschijn halen! Oh ja... hoe maak je zoiets eigenlijk schoon??
Tips zijn welkom!!


Aangezien ik vlakbij de Action was MOEST ik daar natuurlijk ook even aan.
Ik had op diverse blogs al gelezen dat ze tape verkochten, ik stelde er niet zoveel van voor... maar t ziet er echt prima uit! 2 rolletjes voor € 0,79... tja... daar gingen wel een paar pakjes in m'n mandje! :-)
Ik denk dat het vooral voor knutselen is. Om iets op te hangen gebruik ik liever van MT
Verder nog neon-roze wol gescoord ( heb een neon-fase momenteel ) en gezellig papier om kaartjes/labels te knutselen...
Fijn zo'n zaterdag!!Doen jullie nog wat leuks vandaag??


29 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit het kleed,ik zou het niet weten,kun je daar niet een soort van spuitbus voor halen of een stoom machine,haha nu hopen dat je lief het wat vind,ik heb de tapejes ook en sommige rolletjes scheuren erg bij mij als ik het wil gebruiken,maar de meeste gaan goed,maar tis een mooi prijsje,ik wens je een fijn weekend en nog even doorbijten met de stof,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! WAT een gaaf kleed! Dat noem ik noges echt kringloopgeluk! Er zijn wel van die speciale tapijtreinigers, bijv van HG.. En veel water en boenen, denk ik.. Is het kleed erg vies of is het meer voor het frisse idee?
    Laat je t zien als hij in vol ornaat in je stofvrije huisje ligt?
    Fijn weekend!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kleed, 35 euro mooie prijs.
    Ik maak mijn eigen kleden in het voorjaar buiten schoon, met een schrobber en warm water
    en een scheut azijn er door.
    Zijn ze weer als nieuw, succes.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kleed is echt super .... ik zou het borstelen met water en azijn en daarna
    flink met een doek erover heen wrijven ... dan laten drogen ...

    Ik kom net bij Action vandaan ... wist het niet van die tapejes ...maandag maar ff kijken denk ik .... ben er gek op ... plak me er rot mee ....

    Fijn weekend ... groetssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was ook bij de Action geweest maar bij ons kon ik het niet vinden.Maar ze waren nog druk aan het uitpakken.
    En je kleed leuk hoor.Mijn moeder heeft ook een keer een kleed gekocht bij de kringloop en die heeft ze met mooi weer buiten gelegd en schoongemaakt met schoonmaak azijn en dan laten opdrogen.En dat is goed gelukt en de luchtjes zijn er dan ook uit?
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kon het ook niet vinden! Balen! Van de week nog maar eens terug. Super kleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kleed.....goed gescoord! Voor mij is op zaterdag de kringloop vaste prik!
    Fijn weekend!
    Gr. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tapijt en dat voor 30 euro is een superkoopje!!

    Ik reinig mijn tapijten in het voorjaar buiten, met een product (schuim) voor tapijtreiniging en spons maar je kan het je ook gemakkelijk maken en een tapijtreiniger huren. Dit kan bij o.a.Brico (België)maar ook bij sommige drogisten (België).

    Succes ermee, ben benieuwd naar het resultaat.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, de Action. Op aanraden van een paar collega's en de halve blogwereld ben ik daar afgelopen woensdag ook eens binnen gelopen. De tapejes lagen heel snel in mijn mandje en nog zoveel andere spulletjes. Gevaarlijke winkel voor je geldbeugel! Voor je nieuwe vloerkleed zou ik je aanraden om een tapijtreiniger te huren. Dat is zo'n stoommachientje, het tapijt ziet er nadien weer als nieuw uit en het bespaart je achteraf veel ellende. Een vriendin van me had toen ze ging samenwonen ook zo'n mooi tapijt gevonden in de kringloop. Na een paar dagen had ze last van hevige jeuk en uitslag: er zaten beestjes in dat ding! Ieuw! Ik wens je alvast veel creatief plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Kan niet ander zeggen! Wouw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi tapijt! Wij reinigen ze met mooi weer buiten; uitrollen, emmers biotex en heet water eroverheen, schrobben met een borstel en uithangen (balkonrand) om te drogen. wel doen op een zonnige dag! succes ermee ;-) groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super vondst heb je gedaan bij de kringloop. Ik zou het kleed schoonmaken met heet water en echt een hele fles schoonmaakazijn en een borstel (gebruiken wij ook voor vloerkleden en het werkt echt supergoed, kost daarnaast ook nog eens niks. Tegenwoordig heb je ook schoonmaakazijn met een citroengeur (jumbo) of met lavendel (action).
    Ik heb afgelopen donderdag ook wat setjes deco tape kunnen scoren bij de Action (komt binnenkort een blog over). Om de prijs hoef je het zeker niet te laten en ik vind de kwaliteit verrassend goed.
    Geniet van je aankopen.
    Fijne weekend.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een mooie vondst. Ik moet wel erg lachen over het moment van uit de auto halen. Soms moet je het tactisch aanpakken, om iets er door te krijgen thuis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ♥ de Action!!! Heerlijke winkel!!!
    Mooi kleed hoor! Mocht er nog sneeuw komen...(ik hoop het niet)...je kleed een uurtje op de kop in vers sneeuw leggen, wordt ie als nieuw van! :o)
    En anders inderdaad met de ouderwetse luiwagen in de weer haha.
    Succes!

    En fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zaterdag klinkt goed. Moet ik toch maar een keer langs de Action!! Als jou kleed net zo mooi is als het kleed op de foto, dan heb je een prachtige aankoop gedaan. Ik hoop dat je het ons nog een keer laat zien!

    Vanochtend ben ik zelf ook naar de kringloop geweest, maar ik heb niet zulke mooie vondsten gedaan als jou!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat super zeg!!
    Als het kleed er ligt dan zie ik het graag een keertje op je blog, leuk!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, mooi tapijt!
    Dat is nog echt kringloop geluk!

    Ik zou ook water en azijn doen!
    k ben benieuwd naar het eind reslutaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jaha ben nog moe van het shoppen met dochterlief en zit nog worstvol het het etentje daarna :-) superleuk vandaag dus.
    Is het tapijt aan de onderkant ook nog goed ? daar bedoel ik mee is het niet aan het verpulveren ? Ik vind het erg mooi ! wat ik op de foto zie maar dat is van pinterest :-) Men zegt weleens in de sneeuw leggen.. dan ben je nu te laat haha en inderdaad azijn schijnt goed te reinigen maar dat ruikt zo vervelend. ik zou eens even verder googelen hoe je zo'n wollen kleed kan reinigen. Suc6 ermee :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schoonmaken met Biotex! Maar zekerweten een leuk koopje, met een beetje zoeken kom je nog vaak verrassend leuke dingen tegen bij de kringloop, al moet je soms ook gewoon geluk hebben.

    nog een prettig weekend Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf het kleed! Ik ben erg benieuwd hoe het kleed straks bij jullie staat! Ik denk dat het reinigen inderdaad het beste gaat door een stoomreiniger te huren. Gelukkig heb ik ook nog een pakje met tape bij de action kunnen vinden, maar helaas was het verder uitverkocht, dus ik hoop dat het komende week nog wordt aangevuld. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi kleed hoor ! Ik heb gisteren ook het tape bij de Action gevonden, hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dat kleed zou ik ook gekocht hebben, WOW ~!!

    En na 4 actions kan ik geen action meer zien, 4x geen tape gevonden..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Moest erg lachen om je verhaal, ik herken dat wel mannen denken soms net even anders haha en dat heeft soms ook wat tijd nodig :).
    Gaaf zo'n persies tapijt (zo heet dat toch?) en dat voor een prikkie!
    Helemaal leuk!

    Ben benieuwd hoe hij bij jullie in huis staat :).
    En je zult zien als het er dan uiteindelijk ligt dan vinden ze het vaak toch een erg goed idee hahah..

    Lieve groet,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schoonmaakazijn!!! milieuvriendelijk, budgetvriendelijk en tapijtvriendelijk :D...de mister al bijgekomen;)? gaaf kleedje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben benieuwd naar het tapijt! Misschien dat ik zo eentje ook nog wel eens durf neer te leggen als contrast. Denk alleen niet dat Marco dat zal zien zitten haha!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....