maandag 4 maart 2013

Lomp as can be...

Een blog bijhouden is niet niks!
Waar Chris geweldige kringloopvondsten doet,
loopt het bij mij wat minder...

Ja, hou je vast, dit wordt een logje met
een dramatisch tintje...

Vrijdag keek ik eens rond en bedacht me dat ik
voor de blog foto's ging maken van combinaties
met de kleuren lichtroze, lichtgeel en mintgroen.
Zo gedacht, zo aan de slag...

Het eerste hoekje ging prima!
Vervolgens m'n favo-selfmade-kandelaar op tafel
voor een foto!
Aardig zo die foto, maar van de andere kant
misschien betere belichting?
Hoppa, even verplaatsen en....



...DIT is het resultaat
:-(


Ik hoor jullie nu denken 'Aaaaaaah...wat zonde!'
Thanx, dat had ik even nodig! 

Mensen die mij kennen zijn totaal niet verbaasd dat
mij zoiets overkomt en dus ook niet dat ik van een
setje van drie mokjes (van 't weekend bij de Kringloop
gescoord, m'n enige vondst by the way), nog maar
één mokje over heb! 
Werkelijk...ik laat als 't even kan ALLES vallen!

Grrr...

Oke, weer even terug naar de kandelaar; 
ik stond daar op m'n stoel om een foto van de 
bak ellende te maken en was in een gelaten, 
berustende mood en bedacht me het moment maar goed
te benutten en vanaf m'n stoel nog wat meer
foto's te maken.


Zo ziet mijn woonkamer er vanaf ik-sta-op-een-
eetkamer-stoel-hoogte uit...

En die stapel kleren? Die gaan naar de kringloop,
of ga ik nog wat op Marktplaats zetten,
geen idee!
Laat ik maar eens een grote tas gaan pakken,
want ze liggen er momenteel nog steeds...



24 opmerkingen:

  1. oei, dat zat even flink tegen! maar leuke foto's wel zo vanaf je stoel (en die waren er anders niet geweest!;-) Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat woon je toch gezellig! je hebt een heel eigen stijl...erg leuk! Wel heel zonde van de kandelaar... zou ook mij kunnen overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahh wat zonde ja, misschien nog te lijmen? Mooie kleurtjes in je huis :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaaaa ZONDE, balen joh!
    Je hebt zo'n gezellig huis ♥ als ik een artikeltje van je zie dan wil ik het liefst meteen gaan kijken haha wordt er zo vrolijk van!

    Lieve groet,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend jammer! Reden genoeg om nog een keer naar de kringloop te gaan. Je komt vast en zeker weer mooie kopjes tegen :-) Je hebt ondanks alles wel mooie foto's gemaakt!

    fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zei het inderdaad ook al.. letterlijk: Aaah wat jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer inderdaad, maar wel weer een mooie aanleiding om ons je kleurrijke en vrolijke kamer te laten zien! Mooie fotoserie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer van je kandelaar.Maar ach dan kun je weer iets nieuws maken.
    En pas maar op voor je het weet graai je er weer kleding stukken uit.ha ha
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o well.....goede reden om opnieuw creatief te zijn, mss dit keer met melamine?;) enne..je staat er toch niet meer zeker??

    groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van je kandelaar, maar je blogpost is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht even, nou krijgen wij het op de schuld, van die kandelaar :P.
    Helemaal niet herkenbaar trouwens dat sneuvelen van serviesgoed...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja... dat is wel erg zonde zeg! Kun je 'm nog lijmen? En anders heb je weer een mooi excuus voor een rondje kringloop ;-) Erg leuke foto's, het ziet er heel gezellig uit bij jou! Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk uitzicht van een "ik sta op een eetkamerstoel hoogte",
    jammer van de kandelaar, maar wel weer een reden om te kringlopen.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dan maar weer een nieuwe kandelaar scoren.. en pimpen.!
    jammer is het wel.!
    Gezellig huissie !! :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ook lenteschoonmaak in de kleerkast,ik zie bij jou toch mooie stukken pronken ,doe maar marktplaats met een linkje :-)
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hahaha ik ben ook zo'n kluns dus het is best wel geruststellend dat ik niet de enige ben ;-) enne ik vindt jouw huis evengoed heel leuk, om vrolijk van te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welkom in mijn wereld, ik ben ook zo dom om van alles om te stoten en te gooien..
    Maar die kandelaar is idd wel heel zonde, dat project staat heel hoog op mijn lijstje om te gaan maken...

    Maar verder, ik zou zo in jouw huis kunnen wonen, nee erger ik wil er wonen..
    wat gezellig. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah jeetje wat balen! Wat leuk de foto's van hoogte. Erg gezellig zo alle kleurtjes en spulletjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Arme kandelaar....wel een goed excuus om een nieuw bloemetje/kopje/kandelaar te kopen..ahh en dat vrolijkt de boel vast weer op. leuke pics...love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bah wat naar,ik heb ook wel eens van die dagen,zo breek ik maanden niets en dan opeens van alles,heb wel eens staan janken erom,je sfeer foto`s zijn schitterend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave kandelaar! En oooooooooooohh.... zónde!!!!!
    Inmiddels alweer op pad geweest voor nieuwe kopjes?

    ennuh, mooie foto's van je huiskamer! altijd goed om iets vanuit een ander standpunt te bekijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Acht wat jammer zeg, van je mooie kandelaar-ding! Maar ook heel herkenbaar, hoor.. Gauw maar weer naar de kringloop dan! Maar je huiskamer op stoelhoogte ziet er heel leuk uit!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aaaah, wat zonde ja, dat is wat ik ook dacht :0.. Maar wel heel herkenbaar, ik kan ook zo klunsen en alles uit m'n handen laten vallen (en dus niet op de figuurlijke manier..)
    Maar je foto's vind ik evengoed heel mooi hoor, en je woonkamer ziet er erg gezellig uit vanaf die hoogte :)
    Groetjes Saab

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat overkomt mij ook al te vaak! Ik ben trouwens even heel nieuwsgierig naar dat katoen op de eerste foto, waar kun je zo'n kegels kopen? En die rol, daar vind ik tegenwoordig alleen nog maar bruin en wit van, waar hebben ze deze kleurtjes? Ik vind grote klossen en bollen altijd veel fijner dan van die kleintjes.. Als ik maar 1 bolletje koop voel ik me altijd minder schuldig, haha, dus laat die bol maar zoveel meters hebben als mogelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....