donderdag 14 maart 2013

Te koop, te kooooop....


Jurkjes en Rokjes.... 
Een vrouw heeft er nooooit genoeg!
(Euh...als je verder leest zou je denken van wel)

Voor iedere gelegenheid en weersomstandigheid
is er wel een jurkje of rokje te vinden!

Euhm...Het is elegant, sierlijk,
bla, bla, bla... and so on!

Ik ben NIET goed in verkopen, laat ik het
dus maar gewoon op de recht-toe-recht-aan-
manier doen;
Ik heb jurkjes te koop...en een rokje!

Op Marktplaats!
(geheel nieuwe ervaring!)

Maar geen hond die reageert, dus bij deze 
het briljante plan jullie heel subtiel
een seintje te geven!


Wie weet zit er wat voor je tussen of
voor je buurvrouw of je dochter of je 
kleindochter of je vriendin of wie dan ook??

Als je nieuwsgierig bent, gewoon even
hier kijken! :-)

Oh ja en gewoon zeggen wat je er voor
wilt geven, 'k ben toch niet goed in 
verkopen ;-)


Ciao!!

14 opmerkingen:

  1. Te gek, vooral het stippeljurkje met bloem, maar helaas jij hebt mijn maat niet! succes! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurkjes. Maar ook voor mij te klein!
    Fijne avond, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, maar ook helaas niet mijn maat! Wat vaak helpt, is in de titel van de advertentie al duidelijk zetten wat je verkoopt met de maat en het merk erbij, dan kunnen mensen het via de 'zoek-optie' makkelijker vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh thanks! Helemaal niet aan gedacht, maar goed idee! Ha, met een tipje hier en daar gaat misschien best lukken ;-).

      Verwijderen
  4. Leuke jurkjes!!
    Maar zo slank.. Helaas ;)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Maar helaas ook ik ga daar niet inpassen ;)
    Mocht er op marktplaats nog niemand reageren, even wachten, zodra de zon zich weer laat zien gaat iedereen massaal op zoek naar dit soort blote-benen-moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie jurkjes heb je daar, maar ik ben bang dat ze ook voor mij te klein zijn. Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jurkjes...inderdaad even wachten tot het wat mooier weer wordt!
    Ook voor mij te klein...snik.

    Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind het rode koljurkje heel leuk maar helaas.....maatje 36 gaat me zonder vreselijke ziekte nooit meer lukken. Gelukkig zijn er vele met mij lees ik hier boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie jurken, maar ik heb van men leven nog nooit m 34gehad eerder 44 .
    Groetjes;

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal eens met bovenstaande dames :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is mijn maat wel, maar ik heb een koop-stop ingelast en heb al zoveel jurkjes! Maar leuk zijn ze wel. Succes met verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik zou best rokjes en jurkjes willen dragen,maar heb best grote tattoo`s op mijn benen,dus nee dan staat het niet zo charmant meer,succes met de verkoop,fijne weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....