woensdag 20 maart 2013

Voor 't geval jullie 't zijn vergeten....


Ik was het eerlijk gezegd vergeten
en werd soort van moedeloos van de sneeuw,
maarrrrrrr

HET IS LENTE!!!!!

Laten we dat vooral NIET vergeten!
En ach, als 't buiten nog niet zo ver is,
kunnen we in ieder geval binnen vast in 
the mood komen!


Enjoy Ladies!!

Thanx nog voor de felicitaties voor m'n 
verjaardag, zo leuk!
Ben erg verwend en heb voor de laatste keer
m'n verjaardag gevierd in m'n huisjepluisje.
Niets houd me nu meer tegen om spullen in te 
pakken en te verhuizen!
Geen straf, want de servieskast is bij 
vriendlief geleverd...oeoeo, kan niet wachten
om 'm in te richten! 


:-)


17 opmerkingen:

  1. Ik geniet weer van jullie prachtige foto's! Daarop is het zeker wel lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa begin van de lente...... Nu het weer nog......maar door jullie foto's krijg je heel snel het lente gevoel, prachtig! Groetjes Jannh
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, hoor! In tegendeel! Ik had het begin van de lente, vandaag om 12.02 uur, uitgekozen om mijn nieuwe blog te lanceren. Kom eens lang. Altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heidi, het was me helemaal ontgaan dat je jarig was, dus bij deze nog GEFELICITEEEERD! :) En heerlijk zijn die lentefoto's, ik word er helemaal blij van!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met verhuizen! En nog gefelciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's, prachtig! Laat die lente maar komen ;-)
    Die tak van de laatste foto vind ik geweldig zo met die kuikentjes en washi-tapejes!!
    Alvast heel veel plezier met het verhuizen en het inrichten (van o.a. de servieskast).
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha....lente? Hier de hele dag sneeuw! In ieder geval zijn jullie foto's lekker vrolijk!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahah ik was het ook bijna vergeten door het weer...wat een sneeuw is er weer gevallen zeg!
    Mooie foto's heb je weer ♥!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's, daar straalt wel het lente gevoel vanaf! Heerlijk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fleurige boel op die tak, veel succes met verhuizen.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's! Daar krijg ik wel het lente gevoel van hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie plaatjes!!
    Enne...Chrissie óf Heidi, het maakt me al niet meer uit wie, maar stuur me een adres!! Want ik wil het pakketje voor de Pasen verstuurd hebben, anders ist zo jammer..
    Groetjes, Maaike
    maaikevisser75@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik houd de deur dicht en de gordijnen, doe de verwarming héél hoog en ga van de tulpen in de vaas genieten. Brr Brr Brr!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. als ik nu naar buiten kijk is het nog geen lente, en ik verlang er zo naar..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vandaag opnieuw een koude dag, dus ik geniet even van jouw fleurige foto's!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie vrolijke lente foto's!!!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....